loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 113 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://myup.ir/images/90710329397276381539.png
در این پست هم تعدادی از والپیپرهای ماشین را برای شما کاربران عزیز گیم و پروگرام قرار داده ایم.این والپیپر ها در سایز 1024×1280 می باشد.حجم کل این والپیپر ها 5.5 مگابایت است.گیم و پروگرام امیدوار است از این والپیپر یا کاغذ دیواری ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.


زبل بازدید : 116 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://myup.ir/images/90710329397276381539.png
در این پست هم تعدادی از والپیپرهای ماشین را برای شما کاربران عزیز گیم و پروگرام قرار داده ایم.این والپیپر ها در سایز 1024×1280 می باشد.حجم کل این والپیپر ها 5.5 مگابایت است.گیم و پروگرام امیدوار است از این والپیپر یا کاغذ دیواری ها نهایت استفاده و لذت را ببرید.


زبل بازدید : 109 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

رمز بازی gta IV

رمزها

عملکرد رمزها در بازی

3625550100خون کامل و زره کامل
4825550100خون ٬ زره و مهمات
4865550100 اسلحه نوع اول
4865550150 اسلحه نوع دوم
2675550100کم شدن Wanted Level
2675550150 بالا رفتن Wanted Level
4685550100 انتخاب آب و هوا
2275550142 گرفتن Cognoscenti
2275550100 گرفتن FBI Buffalo
2275550147گرفتن Turismo
2275550175گرفتنcomet
3595550100گرفتن Helicopter
9385550100گرفتن Jetmax
6255550100گرفتن NRG900
2275550168گرفتن SuperGT
رمز بازی
زبل بازدید : 139 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


Trainer


Tomb Rider Legenf



God Father



Commandows 4 Strike Force



Swat 4.1



Oblivion



Ica Age 2



Rainbow Six LockDown



Getting Up




Unlocker


Toca Race Driver 3




Trainer


Half Life 2 Episode One



Star Wars Empire at War



Worms 4 Mayhem



Zambie



Onimusha 3




Trainer

Save


King Kong




Trainer


Crazy Frog



Dynasty Warriors



Hammer & Sickli




Trainer


Must Wanted




Trainer

Trainer1

زبل بازدید : 106 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


Trainer

savegame1 SaveGame2


STOLEN



Constantin



Star.Wars.II



The.Punisher



Prince.Of.Persia.2



PainKiller.2



Vampier



UnderGround.2



Pro.Evelation.Soocer.4.0




Trainer

Trainer1


Medal.Of.Hanor.4.0.Paciefic.Assault



Future.Tactics




Trainer


Doom.3



The.Sims.2



Men.Of.Valor



Call.Of.Duty.2



Silent.Hill.4.0..The.Room



FarCry



Fifa.2005



Legace.Of.The.Kain



The.Lord.Of.The.Rings.Return.Of.The.King


B

Battelfield.Lord.Of.The.Ring`s



Miami.Vice



Kuilt



Dead.To.Right



Azarakhsh-computer.com

Max Payne 2

Rome Total WarBeyone..Good & EvilFifa.2004

Azarakhsh-computer.com

Theaf

Max Payne 1


زبل بازدید : 395 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


بازی با یک CS بسیار زیبا و با هیجان بالا شروع خواهد شد. پس از اتمام آن، کنترل پرنس در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از پله ها به پایین رفته و دکمه پرش را که در زیر تصویر مشاهده می کنید فشار دهید. سپس پلکان را تا انتها ادامه دهید تا به اولین نبرد خود وارد شوید. 2 سرباز را نابود کنید. سپس از دیوار سمت راست خود بالا بروید. به سمت چپ رفته و دوباره از دیوار بالا رفته تا یک گلوله منجنیق راه شما را خراب کند. حال بر روی دیوار سمت راست خود راه رفته تا به دشمنان مقابل خود برسید. آن ها را نابود کنید. سپس به مسیر خود ادامه دهید تا دوباره مجبور شوید از دیوار سمت راست خود عبور کنید. حال به انتهای این مسیر برخورد می کنید. از دیوار بالا رفته و لبه آن را بگیرید. از یک پیچ عبور کنید و سپس خود را به لبه پایین تر انتقال دهید. در این هنگام تیرهایی به سمت شما پرتاب خواهد شد. به سرعت مسیر خود را ادامه دهید تا زمانی که به انتهای این لبه رسیده و دوربین جهت بالا را نشان دهد. حال کافی است یک لبه بالاتر رفته و مسیر را به سمت چپ تا انتها ادامه دهید. پس از رسیدن به سطح صاف زمین یک میان پرده کوتاه را تماشا می کنید.
پس از تمام شدن میان پرده تعداد زیادی دشمن به سوی شما حمله ور می شوند. تمام آنها را نابود کنید. سپس از دیوار سمت راست خود به قسمت بعدی بروید. کوزه های مقابل خود را شکسته تا به اتاقی وارد شوید. از این اتاق باید خارج شوید. نحوه انجام کار به این صورت است که ابتدا از دیوار روبروی خود بالا رفته و به سمت راست بروید. سپس به لبه بالا خود رفته و به طرف مقابل پریده و مسیر را ادامه دهید. پس از رسیدن به انتهای مسیر به طرف مقابل پریده و سپس به سمت چپ رفته تا از روی دیوار لبه بعدی را بگیرید. پس از گرفتن این لبه پرنس را به لبه بالایی انتقال داده و در سمت چپ مسیر در انتها به لبه بعدی پریده و مسیر را به پایان برسانید. حال دوباره منجنیق ها راه شما را از بین می برند. از دیوار سمت راست خود کمک گرفته و به قسمت بعدی بروید. در این جا باید خود را به لبه روبرویی برسانید. برای این کار از دیوار سمت راست کمک گرفته و در انتهای لبه به سمت چپ پریده و در انتها به کمک پرده قرمز رنگ به طبقه پایین بروید. حال دوباره باید از پرتگاهی که در سمت چپ خود مشاهده می کنید عبور کنید تا به بالای یک پرده قرمز رنگ برسید و دوباره از آن پایین بروید. در این زمان شما کافی است که حرکتی جدید را تجربه کنید که در حین راه رفتن بر روی دیوار به سمت چپ خود پریده و سپس به پرده روبرویی خود چنگ زده و به پایین بروید.
در این هنگام به اتاقی وارد می شوید که در وسط آن یک دکمه دایره شکل وجود دارد. به روی آن بروید تا دروازه ای باز شود و با دشمنان مواجه شوید(در این هنگام Memories of Azad برای شما باز خواهد شد). پس از نابودی سربازها از دروازه عبور کنید و به کمک دیوار سمت راست به لبه مقابل بروید. سپس به سمت مقابل پریده و به کمک دیوار سمت راست و دو لبه ای که مشاهده می کنید به قسمت بعدی بروید. حال شما باید از روی دیوار سمت چپ خود عبور کنید و پس از لمس صفحه دایره شکل به سرعت از دروازه سمت راست خود عبور کنید. در اتاق بعدی به کمک دیوار به طبقه بالا بروید تا پرنس برادر خود را مشاهده کند.




The Fortress
پس از دیدن این میان پرده کوتاه از الوار کنار خود عبور کنید تا به کمک پرده قرمز رنگ به طبقه پایین تر بروید. 2 سربازی که در مقابل می بینید را نابود کنید و سپس به کمک دیوار مقابل خود مانند همیشه مسیر را ادامه دهید تا به یک سری الوار شکسته برسید. از این الوارها عبور کنید و به کمک پرده به پایین رفته تا سربازانی را مشاهده کنید. تمام آن ها را نابود کنید.(در صورتی که در این قسمت ضربه ای را دریافت نکنید و آخرین دشمن را با نگاه داشتن دکمه X در Xbox و مربع در PS3 نابود کنید Big Finish را دریافت می کنید.) حال به کمک آجرهای بیرون زده از دیوار مقابل به بالا رفته و مسیر را تا رسیدن به میان پرده بعدی ادامه دهید. پس از دیدن آن از دیوار سمت چپ خود مسیر را ادامه دهید تا به قسمت بین طاق ها برسید. حال به کمک آجرها به سمت راست خود رفته و در انتها بر روی الوار پریده و بازهم به کمک آجرهای روبروی خود به سطح زمین بروید. پس از این کار از سوراخی که در دیوار مشاهده می کنید عبور کرده و دشمنان آن سوی دیوار را نابود کنید. حال از سکوی مقابل خود بالا رفته و به سمت راست پیچیده تا به کمک دو لبه ای که مشاهده می کنید به الوارها برسید. پس از رسیدن به الوارها کافی است به کمک آجرها مسیر را تا بالا ادامه دهید. در این هنگام به کمک دیوار سمت چپ خود و با استفاده از یک پرش خوب به الوارهای سمت راست خود پریده و مسیر را تا انتها ادامه دهید. سپس با استفاده از آجرهایی که در روبروی خود مشاهده می کنید به سطح پایین تر رفته و از روی الوارهای شکسته عبور کنید. سپس از دیوار سمت چپ خود به روی الوار بعدی رفته و با استفاده از آجرها به سکوی یکی از برج ها بروید و میان پرده ای را مشاهده کنید(در این هنگام A Warm Welcome برای شما باز خواهد شد).
پس از اتمام میان پرده شما باید راه را برای برادر خود باز کنید. برای این کار به عقب برگشته و به کمک الوارها دو صفحه فلزی سمت چپ و راست خود را لمس کنید. باید سریع عمل کنید زیرا عنصر زمان در این قسمت دخیل است. پس از آن راهی برای رسیدن به سومین صفحه برای شما باز خواهد شد. آن را لمس کنید تا میان پرده ای دیگر را مشاهده کنید. حال دروازه بسته شده است و برادر شما عقب نشینی کرده است. از در سمت چپ خود عبور کنید و به کمک لبه و آجرهایی که مشاهده می کنید پایین آمده و مسیر را تا رسیدن به اولین دشمنی که دارای سپر می باشد ادامه دهید. آنها را با روش گفته شده نابود کنید. سپس صفحه فلزی را لمس کرده و از دروازه عبور کنید. در این هنگام دشمنان زیادی به سمت شما هجوم می آورند. آنها را نابود کنید. سپس به سمت چپ رفته و در دوراهی بعدی سمت راست بروید تا صفحه ای دیگر را مشاهده کنید. پس از لمس آن به سرعت به سمت در رفته و از آن عبور کنید. حال مسیر را به داخل قصر ادامه دهید تا به دو ستون برسید. به کمک آنها به سطحی بالاتر رفته و میان پرده ای دیگر را مشاهده کنید.




The Palace Courtyard

پس از اتمام میان پرده ستون سمت راست خود را گرفته و مسیر را به مقابل ادامه دهید تا به سطحی صاف برسید. پس از آن دوباره به کمک ستون ها به بالا رفته تا دشمنان خود را مشاهده کنید. پس از نابود کردن آنها مسیر را تا انتها رفته و در سمت چپ خود به کمک دیوار ستونی را گرفته و مسیر را ادامه دهید تا به کمک یک پرده به محوطه اصلی قصر وارد شوید. در این قسمت دشمنان زیادی را باید نابود کنید پس مواظب Health Bar خود باشید. پس از پایان نبرد به سمت دروازه اصلی رفته تا میان پرده ای دیگر مشاهده شود. حال به کمک آجرهای سمت چپ دروازه به بالا رفته و به پشت خود پریده و ستونی را بگیرید. مسیر ستون ها کاملا مشخص است. آن را ادامه دهید تا زمانی که به سطحی صاف برسید. حال باید به کمک یک سری میله مسیر را ادامه دهید. دقت کنید که برای گرفتن میله شماره 4 باید بر روی دیوار راه بروید تا آن را بگیرید. پس از گرفتن میله چهارم کافیست به کمک پرده قرمز رنگ به قسمت بعدی بروید.




The Treasure Vaults
پس از ورود محل ذخیره طلاهای پادشاهی شما باید بر روی لبه مقابل خود رفته و از دیوار بالا بروید. پس از این کار به کمک دیواری که در انتهای مسیر سمت چپ قرار دارد باید میله هایی که در سمت راست است را بگیرید. پس از رسیدن به سطح بعدی کافی است میله سوم را گرفته و به کمک آن بر روی دیوار مقابل پریده و بالا بروید. سپس به یک راهروی باریک میرسید که باید به کمک دو دیواری که در طرفین قرار دارد مسیر را تا بالا ادامه دهید. حال باید به کمک پرده های قرمز رنگی که در مسیر وجود دارد به پایین رفته و به خزانه اصلی وارد شوید. پس از ورود به خزانه اصلی کافی است که بر روی دیوار سمت چپ خود راه بروید و با قابلیت پرش از یک دیوار به دیوار دیگر به سطحی که در بالای سر پرنس سمت راست قرار دارد برسید. پس از رسیدن به آن یک میان پرده را مشاهده می کنید. حال باید با عده زیادی از سربازان بجنگید. پس از کشتن آن ها به سمت راست اتاق رفته و به روی سکویی که مشاهده می کنید بروید. با استفاده از دیواره های ستون دایره شکل و میله آهنی به سطح مقابل برسید. سپس به سمت راست رفته و به کمک 5 میله دیگری که مشاهده می کنید مسیر را تا رسیدن به بالاترین نقطه ممکن ادامه دهید. حال به سمت چپ رفته و آخرین میله آهنی را گرفته و از دری که برای پرنس باز خواهد شد عبور کنید و از پله ها بالا بروید. در این هنگام یکی از میان پرده های اصلی بازی را مشاهده کنید(در انتها شما Solomon’s Army را دریافت خواهید کرد).
در این زمان شنها دوباره آزاد شده اند و اسکلت هایی را ساخته اند که با لمس کردن هر چیزی آنها را مانند سنگ سفت و بی حرکت می کنند. در این قسمت کافی است که از موانعی که در راه وجود دارد عبور کنید تا به یک مدخل جیوه ای مانند برسید. داخل شوید و از پله های روبروی خود بالا رفته تا یک میان پرده را تماشا کنید. پس گرفتن قدرت مورد نظر خود کافی است از پله ها پایین بیایید و دوباره از مدخل جیوه ای مانند عبور کنید. در این زمان از دروازه سمت چپ خود عبور کنید و قابلیت جدید پرنس را آزمایش کنید. پس از انجام این کار کافی است از مسیر عبور کنید(اگر خود را دوباره به داخل پرتگاه پرت کنید و بازگردانید Close Call را دریافت خواهید کرد و همچنین اگر کوزه ها را در بازی شکسته باشید صدمین کوزه در مقابل شماست که با شکستن آن Anger Management را دریافت می کنید). حال کافی است مسیر خود را با دقت ادامه دهید و از سقوط در موانع به وجود آمده جلوگیری کنید تا این قسمت نیز به اتمام برسد و میان پرده ای به نمایش درآید.





The Stables
پس از ورود به این منطقه یک مبارزه عظیم را در پیش رو خواهید داشت. در این قسمت می توانید این تعدادی از امتیازات بازی را دریافت کنید که به آنها اشاره خواهیم کرد. اولین امتیاز Like Dominoes هست که به راحتی می توانید با نگه داشتن دکمه مربوط به ضربه ساده و رنگی شدن شمشیر خود به 5 نفر ضربه وارد کنید و این امتیاز را دریافت کنید. امتیاز بعدی Air Time هست که کافی است با زدن دکمه پرش بر روی دشمنان خود و کشتن آنها، این موجودات را نابود کنید. با انجام 20 بار این امتیاز را نیز دریافت خواهید کرد. پس از اتمام مبارزات به منوی آپگریدها رفته و یک گزینه را به دلخواه انتخاب کنید تا Ding! Level Up! نیز برای شما باز شود. حال برای ادامه مسیر به انتهای سمت چپ اتاق رفته و به کمک دیوار چوبی و لبه های آن، با استفاده یک میله آهنی به سکوی مقابل خود بروید. در این زمان باید یک عملیات وسیع را برای رسیدن به هدف خود انجام دهید. ابتدا از چوب های بیرون آمده از دیوار مقابل خود بالا رفته و به سمت راست بروید. سپس بر روی دیوار راه رفته و به ستون سمت چپ خود پریده و مسیر را ادامه دهید تا به چوب های بیرون آمده از دیوار مقابل برسید. از سمت راست دیوار حرکت کنید و سپس با یک جهش ستون سمت راست خود را بگیرید و مسیر را تا رسیدن به سطح سمت چپ خود ادامه دهید. پس از قرار گرفتن بر روی سطح سمت چپ به بالاترین قسمت رفته و از دهانه سمت چپ خود میله آهنی دیگری را گرفته تا دروازه ای باز شود. سپس به کمک میله هایی که روبروی شما قرار دارد به سمت دروازه رفته و داخل آن شوید. حال از زیر در سمت راست خود وارد منطقه بعدی شوید و میان پرده ای کوتاه را مشاهده کنید.
در این لحظه شما با یک تله جدید روبروی می شوید. برای عبور از سد آن کافی است که 1ثانیه قبل از اینکه به وسط محل آونگ خود برسد دکمه پرش را زده و از روی آن بپرید. پس از عبور از هر دو مانع مسیر را تا رسیدن به دشمنان خود ادامه دهید. در این قسمت نیز دو امتیاز دیگر را می توانید دریافت کنید. اولین امتیاز Attack From All Angles هست که باید به روی دشمنان خود پریده و دکه مثلث یا Y را زده تا آنها را پرتاب کنید. این کار را 15 بار انجام دهید. امتیاز بعدی And Stay Down! هست که باید 20 نفر از دشمنان خود را روی زمین نابود کنید. پس از کشتن همه دشمنان به سمت راست اتاق رفته و از دیوار بالا بروید و میله آهنی را بگیرید. سپس یک سری تغییرات رخ می دهد. میله سمت چپ اتاق را به کمک دیوار گرفته و به وسیله لبه چوبی قرار گرفته در روبروی خود میله بعدی را نیز بگیرید. مسیر را تا انتها ادامه دهید تا به بالا رسیده و به کمک الوارها و پرده به سطح مقابل برسید. حال یک سری از دشمنان شما به وسیله تله های قرار گرفته در قلعه از بین می روند. شما نیز برای عبور از میان آن ها باید دقت لازم را اعمال کنید زیرا در روبروی شما به سرعت در حال بسته شدن است. پس از عبور از در مقابل خود به اتاقی دیگر وارد می شوید. اهرم وسط اتاق را 90 درجه بچرخانید. سپس به سمت راست اتاق رفته و به کمک دو سطحی که به وجود آمده است مسیر را تا بالا ادامه دهید. حال بر روی میله آهنی پشت به دوربین بازی پریده تا تغییراتی اعمال شود و سپس به کمک پرده به سطح زمین بازگردید. حال اهرم را 180 درجه نسبت به وضعیت فعلی آن بچرخانید. در این هنگام به قسمت سمت راست-پایین اتاق رفته و به کمک دیوار و میله و سطح به وجود آمده به میلی آهنی که در اتاق تغییراتی را ایجاد می کند دست پیدا کنید و سپس به کمک پرده به پایین بازگردید. در این لحظه دشمنان به شما حمله ور می شوند و مانند همیشه باید آنها را نابود کنید. در این قسمت نیز یک امتیاز دیگر را می توانید دریافت کنید. این امتیاز Death From Above نام دارد و کافی است که 10 دشمن را با پریدن به روی آن ها و نابود کردن به صورت پیاپی از میان بردارید. پس از کشته شدن تمامی دشمنان به دو قسمت اضافه شده در اتاق رفته و به کمک سیستم Wall to Wall از آن بالا بروید و وارد اتاق شوید تا میان پرده ای به نمایش درآید.
پس از پایان میان پرده از در سمت راست خود بالا رفته و به سمت تخته چوب پشت خود پریده و سپس به سمت مقابل پریده و آجرها را بگیرید. حال کافی است از دیوار بالا رفته و تابوتی که در حال درخشیدن است را نابود کنید(در این لحظه امتیاز Power Boost را دریافت می کنید). سپس پایین آمده و از در مقابل خود عبور کنید و مسیر را با دقت و بدون برخورد به موانع ادامه دهید. در انتهای مسیر بالاخره برادر خود را پیدا می کنید و پس از گفت و گویی با او به مسیر ادامه خواهید داد. از پرده مقابل خود به پایین رفته و میله آهنی که مشاهده می کنید را فعال کنید. سپس از ستونی که در وسط صفحه مشاهده می کنید به قسمت مقابل رفته و میله آهنی مشابه دیگری را نیز گرفته تا ستونی دیگر نمایان شود. سپس خود را به کمک ستون ها به صفحه فلزی برسانید و پس از لمس آن به سرعت به سمت در رفته و از آن عبور کنید. میان پرده آخر این قسمت را تماشا کنید.






The work
پس از به دست آوردن کنترل پرنس مانعی را مقابل خود مشاهده می کنید که در داخل دیوار فرو می رود و بیرون می آید. زمانی که در داخل دیوار قرار دارد از روی آن حرکت کنید و به سطح مقابل بروید. سپس همین کار را با مانع بعدی انجام دهید با این تفاوت که در انتها به سمت راست پریده تا لبه پرتگاه را با دستان خود لمس کنید. حال به فضای خالی مقابل خود که در داخل دیوار قرار دارد پریده و در زمان مناسب از چرخ دنده سمت راست خود عبور کنید. در این زمان کافی است که مانعی دیگر که از بالا به پایین حرکت می کند و متحرک است را رد کرده و از آجرهای مقابل خود بالا بروید. پس از بالا رفتن کافی است لبه مشاهده شده در دیوار بالای خود را بگیرید. سپس در زمان مناسب از چرخ دنده های سمت راست خود عبور کنید. حال مسیر را تا رسیدن به یک مانع متحرک دیگر ادامه دهید. در این مانع فضای خالی مشاهده می شود. زمانی که هم سطح با شما قرار گرفت به سمت آن رفته و آن را بگیرید. سپس با استفاده از ستون هایی که مشاهده می کنید به قسمت متحرکی که در سمت راست شما قرار دارد بروید. در این زمان تنها کاری که لازم است انجام دهید انتقال پرنس به وسیله 4 میله آهنی که در مقابل شما قرار دارد و پایین رفتن از پرده قرمز رنگ می باشد. مسیر را تا Checkpoint بعدی ادامه دهید.
در این لحظه خود را در اتاق بزرگ دیگری می بینید. اهرم روبروی خود را 270 درجه بچرخانید. پس از این کار به وسیله الوارهای شکسته سمت چپ خود مسیر را ادامه دهید و از 2 مانع فلزی و تیغ دار نصب شده در سر راه خود عبور کنید. حال از دیوار مقابل بالا رفته و لبه آن را بگیرید. سپس در لحظه ای که فضای بالای سر پرنس خالی شد به لبه بعدی رفته و بلافاصله به لبه پشتی خود پریده و مسیر را تا رسیدن به یک در چوبی، داخل یک دهانه ادامه دهید.(مواظب تله های فلزی روی دیوار باشید) پس از رسیدن به در کافی است از آن بالا رفته و به سمت مقابل پریده و میله آهنی را بگیرید تا سکوی میانی اتاق به مکانی بالاتر منتقل شود. اهرم آن را 180 درجه بچرخانید و سمت سکوی مقابل بروید. این قسمت دقیقا قرینه ای از قسمت قبل است با این تفاوت که تله ها دقیقا دو برابر شده اند. کافی است همان مسیر مشابه را طی کنید و در نهایت میله آهنی را گرفته تا سکو دوباره به بالا منتقل شود. حال کافی است اهرم را 90 درجه بچرخانید و به سمت صفحه فلزی رفته و آن را لمس کنید. پس از ضربه زدن به آن به سرعت به عقب برگشته و 180 درجه دیگر اهرم را بچرخانید تا روبروی در قرار بگیرید. در این هنگام کافی است از در عبور کنید به منطقه بعدی وارد شوید.
پس از ورود به اتاقی بعد اهرم مقابل خود را 90 درجه بچرخانید. سپس از سمت راست خود مسیری که به وجود آمده است را ادامه دهید تا به سکوی مقابل برسید. سپس میله آهنی را جهت به وجود آمدن تغییراتی در محیط گرفته و بعد از دیدن تغییرات به سکوی روبروی خود بپرید. حال مسیری مشابه را دنبال کنید تا به یک اهرم دیگر برسید. آن را 90 درجه بچرخانید. سپس به کمک میله های سمت راست خود و پرده قرمز رنگ به کنار اهرمی که در ابتدای این اتاق چرخاندید رفته و آن را دوباره 90 درجه بچرخانید. سپس به کمک سکوی مقابل خود دوباره به نزد اهرم دوم برگشته و به کمک ستون به وجود آمده و میله ها به محل دشمنان خود بروید و آنها را نابود کنید(نکته: در این قسمت دشمنان خود را با زدن دکمه مثلث یا Y از لبه پرتگاه به پایین پرت کنید). حال کافی است که الوارهای تیغه داری که در مسیر قرار دارد عبور کنید تا به قسمت بعدی وارد شوید.




The Fortress Courtyard
پس از دیدن دشمن اصلی خودتان در این میان پرده که به فارسی روان هم صحبت می کند؛ کنترل پرنس را در اختیار می گیرید. دشمنان خود را نابود کنیدپ سپس به سمت راست دروازه رفته و به کمک دیوار میله آهنی را گرفته و مسیر را تا انتها ادامه دهید. حال کافی است از موانع روی دیوار عبور کرده و به کمک ستون ها، به سمت مقابل بروید. پس از آن از آجرها بالا رفته و دوباره موانع روی دیوار را رد کرده و خود را به سکوی مقابل برسانید. حال کافی است دوباره از موانع روی دیوار عبور کنید و با استفاده از ستون های سمت چپ، خود را به سکوی مقابل برسانید. در این زمان باید با چند دشمن دیگر نیز بجنگید و بهتر است که آنها را به پایین پرت کنید تا سریع تر از بین بروند. بعد از این کار از زیر تیغه مقابل خود عبور کنید و از موانع دیگری که بر روی دیوار تعبیه شده است عبور کنید تا در نهایت با کمک پرده قرمز رنگ خود را به سطحی پایین تر برسانید. در این بخش ابتدا در مرکز صفحه و دقیقا روبروی دروازه فلزی، به سمت چپ رفته و یک تابوت نورانی دیگر را نابود کنید. سپس به جلوی دروازه بازگشته و از سمت راست خود به سکوی مقابل بروید. حال کافی است از موانع تعبیه شده در دیوار عبور کنید و خود را به صفحه فلزی برسانید. بلافاصله پس از لمس کردن آن به سمت راست خود پریده و میله فلزی را بگیرید. از دروازه عبور کنید و میان پرده ای را تماشا کنید.
پس از اتمام میان پرده از دیوار سمت چپ خود به سمت پلکان مقابل رفته(در این لحظه امتیاز Floors are for losers برای شما باز خواهد شد) و قبل از پاگرد بالا پله ها از دیوار استفاده کنید زیرا کف پاگرد در حال خراب شدن است و باعث سقوط شما می شود. پس از عبور از این قسمت کمی جلوتر دوباره همین اتفاق خواهد افتاد که باید از دیوار استفاده کنید تا به پایین پرت نشوید. حال با تعدادی از دشمنان روبروی خواهید شد که پس از نابودی آنها به سمت دیوار مقابل خود رفته و سپس میله آهنی که در خلاف جهت حرکت شما قرار دارد را گرفته و تا دروازه مقابل برای شما باز شود. پس از باز شدن این در خیلی سریع از دیوار سمت چپ برای ادامه مسیر کمک بگیرید زیرا کف این قسمت در حال فرو ریختن می باشد. مسیر را تا رسیدن به موانع روی دیوار ادامه دهید. از موانعی که در سر راه خود مشاهده می کنید عبور کرده تا به صفحه فلزی شکل رسیده و با لمس کردن آن به قسمت بعدی وارد شوید. در این منطقه با اولین موجود غول پیکر بازی(Titan) روبرو خواهید شد. پس از کشتن آن موجود و تمام اسکلت های حاضر در منطقه به سمت راست رفته و صفحه فلزی را لمس کنید. سپس به کمک تغییرات به وجود آمده در محیط به سکویی که در سمت چپ خود مشاهده می کنید بروید. حال با کمک دیوار سمت راست خود به ستونی که در سمت چپ قرار دارد رسیده و مسیر را تا رسیدن بر روی الوار ادامه دهید. پس از رسیدن به الوار کافی است از دیوار مقابل خود بالا رفته و به سکوی مقابل برسید. سپس به کمک دیوار سمت چپ خود میله آهنی را گرفته و به سمت در باز شده بروید. در این بخش کافی است با تکنیکی که در اول بازی به شما آموختم تمامی الوارهای تیغه مانند را رد کرده و به انتهای مسیر برسید تا میان پرده ای را مشاهده کنید. پس از قرار گرفتن در ادامه مسیر کافی است که از موانع روبروی خود عبور کنید تا به تعدادی از دشمنان خود برسید. آن ها را نابود کنید و از اتاقی که در آن قرار دارید خارج شوید. از اولین تله عبور کنید و در میان دو تله به سمت پرتگاه بروید و از لبه آن آویزان شوید. سپس یک لبه به پایین تر رفته و مسیر را به سمت راست خود ادامه دهید تا بتوانید از یک سکو بالا بروید. حال کافی است تابوت نورانی دیگری را نابود کنید و پس از آن مسیر را تا انتها بازگشته و از مانع دوم نیز عبور کنید تا به اتاق بعدی برسید.
در این اتاق ابتدا اهرمی که در سمت چپ شما قرار دارد را 90 درجه بچرخانید. سپس به کمک سطحی که در مقابل خود مشاهده می کنید به قسمت مقابل رفته و از لبه دیوار به سکوی روبرویی خود برسید. در این جا 2 اهرم را مشاهده می کنید. در ابتدا اهرم سمت چپ را یک بار بچرخانید. سپس اهرم دیگر را 3 بار چرخانده و پس از این کار اهرم سمت چپ را 1 بار دیگر بچرخانید. سپس بر روی صفحه فلزی رفته تا چرخ دنده ها شروع به حرکت کنند. حال از فضایی که برای شما به وجود آمده در سریع ترین زمان ممکن استفاده کنید. از دهانه سمت چپ خود به روی آجرها پریده و مسیر را به سمت چپ تا انتها ادامه دهید تا بر روی یک سکوی متحرک قرار بگیرید. پس از حرکت آن و ثابت شدن دوباره آن کافی است به کمک دیوار مقابل به سکوی روبروی خود بروید و آخرین میان پرده این قسمت را تماشا کنید.




The Fortress Gates

در این بخش شما باید دروازه اصلی را ببنید. برای این کار 3 اهرم را در اختیار دارید که از سمت چپ آن ها را به ترتیب با شماره های 1، 2 و 3 نام گذاری می کنیم. ابتدا اهرم 3 را یک بار بچرخانید. سپس به سمت اهرم شماره 1 رفته و آن را دوبار بچرخانید. حال اهرم شماره 3 را بار دیگر بچرخانید تا چرخ دنده آزاد شود. کافی است دوبار دیگر اهرم 1 را بچرخانید تا چرخ دنده بیش از نیمی از راه را طی کند. حال بار دیگر به سوی اهرم 3 رفته و آن را بچرخانید. سپس به سمت اهرم 2 رفته و آن را بچرخانید. همین کار را یک بار دیگر انجام دهید. یعنی باردیگر به سمت اهرم 3 رفته و آن را چرخانده و سپس اهرم 2 را بچرخانید. در نهایت به سمت اهرم 1 رفته و آن را دوبار چرخانده تا چرخ دنده به انتها مسیر خود برسد. در این هنگام برای فعال سازی نهایی باید بار دیگر اهرم دو را چرخانده و در نهایت به سمت اهرم یک رفته و آن را برای آخرین با بچرخانید تا میان پرده ای به نمایش درآید.
پس از صحبت با برادر خود کافی است که به سکویی که در سمت راست خود مشاهده می کنید پریده و سپس به کمک آجرهای سمت چپ خود از دیوار بالا رفته تا صفحه فلزی را لمس کنید. پس از انجام این کار به سمت مقابل پریده و بر روی صفحه چوبی متحرک فرو آمده تا دروازه شروع به بستن شود(در این هنگام امتیاز Just us and them را به دست خواهید آورد). حال شما برای نجات جان برادر خود اقدام می کنید، اما سقوط می کنید و با لشکری از دشمنان مواجه خواهید شد. آنها را نابود کنید تا در پایان میان پرده ای را مشاهده کنید. پس اتمام این قسمت دروازه ای برای شما باز خواهد شد. از آن عبور کنید و از تله های قرار گرفته بر سر راه خود عبور کنید. در انتهای مسیر به درگاه جیوه ای مانند دیگری میرسید تا به نزد رازیا بروید و راه حل مشکل خود را پیدا کنید. پس از پایان مکالمه، شما یک قدرت جدید را دریافت خواهید کرد که در ادامه مسیر با آن آشنا خواهیم شد.
پس خروج از درگاه جیوه ای به سمت چپ رفته و دکمه نشان داده شده را فشار دهید تا آب ها یخ زده و شما از آن برای رفتن به سمت مقابل استفاده کنید. این کار را تا پایان مسیر ادامه دهید. معمای خاصی در این قسمت وجود ندارد. مسیر را تا رسیدن به مکانی که صدای ناله یک شخص را می شنوید ادامه دهید. بر روی صفحه فلزی رفته و از تله هایی که بر روی زمین قرار دارد عبور کنید. در نهایت از دروازه مقابل خود رد شده تا میان پرده ای را مشاهده کنید.




The Prison
در ابتدای این مرحله از دیوار سمت راست خود حرکت کرده و لبه آن را بگیرید. سپس به بالای پرده قرمز رنگ رفته و از آن به پایین بیایید. در این هنگام تعدادی از دشمنان رو مشاهده می کنید. آن ها را مانند همیشه و به راحتی نابود کنید. پس از این کار از تک ستون واقع در روبروی خود بالا رفته و به سمت مقابل پریده تا لبه دیوار را بگیرید. حال کافی است با استفاده از میله آهنی که مشاهده می کنید باعث جاری شدن آب شوید. پس از مشاهده کردن آب ها کافی است دکمه مربوطه را زده و از آن ها برای رسیدن به الوار مقابل خود استفاده کنید. حال دوباره به کمک دو ستون دیگر به الوار مقابل رسیده و از آب ها گذشته و مسیر خود را تا رسیدن به سطح بالاتر ادامه دهید(در صورتی که تا بحال از قدرت Power of Time 20 بار استفاده کرده باشید امتیاز Not how it Happened را کسب خواهید کرد). در سکویی که بر روی آن حاضر هستید، به جلو رفته تا بتوانید لبه خراب شده ای از دیوار را بگیرید. پس از این کار به کمک آجرها خود را به میله آهنی برسانید. سپس مسیر را تا رسیدن به ستون های آب جاری شده ادامه دهید و پس از گرفتن اولین ستون بتنی دکمه لازم را جهت یخ زدن آب ها فشار دهید تا ادامه مسیر برای شما میسر باشد. پس از گرفتن آخرین ستون به سمت راست خود پریده تا در میان پرده محلی که قرار است به آن جا برسید برای شما نمایان شود. این مسیر بسیار راحت و معمولی است. کافی است با استفاده از فواره های آب و فانوس های بزرگ فلزی و همین طور لبه های دیوار مسیر را تا رسیدن به دو پرده قرمز رنگ که بالای یکدیگر واقع شده اند ادامه دهید. پس از رسیدن به کف زمین با تعدادی دیگر از دشمنان مواجه می شوید. سعی کنید از جادوهای بازی استفاده کنید تا امتیازهای مورد نظر را در ادامه راه راحت تر به دست آورید. پس از نابودی آن ها به سمت راست صفحه رفته و صفحه فلزی را لمس کنید. سپس مسیر را تا رسیدن به میله فلزی و جاری شدن آب ادامه دهید. حال کافی است راه را تا میله آهنی واقع در وسط صفحه ادامه دهید تا مسیر جریان آب عوض شود. سپس با چند دشمن دیگر بجنگید. پس از پایان نبرد در سمت چپ دروازه اصلی فوازه آبی را مشاهده می کنید. از دیوار بالا رفته و آن را بگیرید. سپس 180 درجه چرخیده و رو به دیوار شوید. حال کافی است لبه مقابل خود را گرفته و مسیر را تا رسیدن به میله آهنی دیگری واقع در وسط صفحه ادامه دهید. پس تغییر دوباره مسیر آب ها به سطح زمین بازگشته و این بار به سمت راست دروازه اصلی بروید. به کمک دیوار فواره اول را گرفته و سپس دوباره رو به دیوار شده و از دیوار بالا بروید تا فواره بعدی را نیز بگیرید. پس از آن کافی است مسیر را ادامه دهید تا به آخرین فواره آب در همین سطح برسید. برای گرفتن فواره بالایی خود کافی است از تیکنیک حرکت روی دیوار به سمت بالا و پرش استفاده کنید. همین کار را برای گرفتن الوار بالای آخرین فواره انجام دهید تا به سطحی دیگر برسید. صفحه فلزی واقع بر روی این سطح را لمس کرده و از در باز شده عبور کنید. در راه رسیدن به در مواظب تله های روی دیوار و واقع بر روی زمین باشید. سپس مسیر را به راحتی ادامه دهید و از ستون های آب و دیوارها برای گذشتن از سد تله های موجود استفاده کنید. تا به آبشاری رسیده و با سر خوردن بر روی یک سطح شیب دار وارد منطقه بعدی شوید.



The sewer

پس از وارد شدن به فاضلاب باید با تعدادی از دشمنان بجنگید. زمانی که فرآیند نابودی آنها به اتمام رسید کافی است بین دو آبشار کوچکی که مشاهده می کنید ایستاده و باعث یخ زدن آب ها شوید. سپس از یکی از دیوارها بالا رفته و به سمت مقابل پریده(در زمانی که روی هوا هستید تا به سطح مقابل برسید یک لحظه دکمه مربوط به یخ زدن آب را ول کرد و سریع دوباره فشار دهید. این کار باعث می شود که بتوانید از مسیر مقابل خود بالا بروید) و مسیی را به سمت بالا ادامه دهید. حال کافی است لبه خالی دیوار را گرفته و از تله هایی که روی دیوار سمت چپ شما جاسازی شده است عبور کنید. کافی است در مسیر با استفاده از آب های یخ زده و لبه های دیوار خود را به بالا و به سطحی صاف و راهرو مانند برسانید. مسیر را تا رسیدن به یک فواره آب ادامه دهید. آب این فواره ها کم و زیاد می شود. زمانی که زیاد بود باعث یخ زدن آن شوید. حال به روی آن پریده و کمی بالا بروید تا الواری را بگیرید. سپس از دو ستون آب مقابل خود نیز عبور کنید و به لبه باریک مقابل خود پریده، اما پایین نروید. به سمت عقب برگشته تا تابوت نورانی دیگری را نیز مشاهده کنید. پس از گرفتن این تابوت به لبه باریک برگشته و از آن به پایین بپرید تا دشمنی جدید در یک میان پرده به نمایش درآید. این دشمن توانایی تولید اسکلت های کوچک تر و معمولی را دارد پس او را هدف اصلی خود قرار دهید. پس از نابودی تمام دشمنان اهرمی را مشاهده می کنید که باید به آن دست پیدا کنید. برای رسیدن به آن کافی است از دو دیوار نزدیک به هم استفاده کنید. پس از آن، اهرم را 180 درجه بچرخانید و به کمک فواره های روی دیوار میله فلزی را برای باز شدن دروازه بگیرید. سپس به کنار اهرم بازگشته و آن را 90 درجه به خلاف جهت قبلی چرخانده و با استفاده از ستون های آب دروازه را پشت سر بگذارید. پس از ردن شد از دروازه یک مسیر بسیار راحت را در پیش رو دارد که با استفاده از آجرها و دیوار باید به یکی دیگر از دهانه های فاضلاب برسید. در نهایت به داخل دهانه فاضلاب پریده و با دشمنانی که ناگهان ظاهر می شوند به مبارزه بپردازید. پس از نابودی آنها از سکوی سمت راست دهانه بالا رفته و میله آهنی را بگیرید. حال با جاری شدن ستون های آب می توانید به اهرمی که مشاهده می کنید دست پیدا کنید. به سمت اهرم رفته و آن را 90 درجه تغییر دهید. تنها کاری که لازم است انجام دهید استفاده از ستون های آب برای رسیدن به الوارهای سمت راست خود و عبور از موانع است. پس از رسیدن به یک سطح صاف، دو راه روبروی شما قرار دارد. مستقیم رفته تا تابوتی دیگر را مشاهده کنید. برای گرفتن این تابتوت باید در آخرین ثانیه که فواره اول در حال پاشیدن است باعث یخ زدن آن شوید. سپس فواره را گرفته و پریده، در این زمان که روی هوا قرار دارید یک لحظه دکمه یخ زدن را رها کرده تا فواره جلویی شما جاری شود؛ سپس کافی است فواره جلویی را به یخ تبدیل کرده تا به تابوت نورانی برسید. همین مسیر را بازگشته و بر سر دوراهی به سمت دیگر بروید. حال دوباره آب کف زمین را به یخ تبدیل کنید و روی آن رفته تا بتوانید از دیوار مقابل بالا بروید. تنها کاری که لازم است انجام دهید ادامه مسیر از روی آبشارهای آب رسیدن به منطقه بعدی بازی می باشد.



The Baths
پس از ورود به این بخش کافی است صفحه فلزی مقابل خود را لمس کرده تا آب جاری شود. در همین حین دکمه یخ زدن آب را فشار دهید. حال از دیوار یخ مقابل خود بالا رفته و میله آهنی که در خلاف جهت شما قرار دارد را بگیرید تا دروازه مقابل شما باز شود و سیل دشمنان به داخل اتاق جاری شود.(در این بخش می توانید بین 2 تا 4 امتیاز دیگر را به دست آورید. البته با این شرط که در مبارزات قبلی از قدرت ها و جادوهای خود استفاده کرده باشید. امتیازها شامل Prince of Fire، Prince of Water و Prince of Wind و Prince of Earth می شوند که برای هر یک باید 50 نفر از دشمنان خود را با جادوی ذکر شده نابود کنید). پس از نابود کردن تمامی دشمنان خود به اتاق بعدی بروید. در دو سمت اتاق 2 میله آهنی را مشاهده می کنید. هر دو میله را گرفته تا دیوارهایی از آب پدید آید. سپس به کمک این دیوارها خود را سکویی که در بالای اتاق مشاهده می کنید، برسانید. حال مسیر را تا رسیدن به یکی دیگر از تالارهای این بخش ادامه دهید. پس از رسیدن به تالار بعدی، فواره ای که قطع و وصل می شود را جلوی خود مشاهده می کنید. در زمان مناسب آن را گرفته و مسیر را تا رسیدن به سکوی مقابل ادامه دهید. حال کافی است آب ها را به یخ تبدیل کنید و با استفاده از دیوار بتنی و یخی به فواره یخی رسیده و به سکوی مقابل بروید تا میان پرده ای دیگر را مشاهده کنید.
پس از جدال لفظی با برادر خود مالک، به مسیر خود از طریق فواره های آب و میله آهنی ادامه دهید تا به سکویی در روبروی خود برسید. سپس با کمک دیوار میله آهنی را گرفته و باعث به وجود آمدن جریان های جدید آب شوید. پس از این کار کافی است به کمک ستون های به وجود آمده از آب مسیر خود را تا میله آهنی دیگر ادامه دهید تا ستون های جدیدتری به وجود آیند. حال به سکوی چوبی روبروی خود پریده و از دیوار سمت چپ جهت گرفتن ستون های سمت راست خود کمک بگیرید. مسیر را که کاملا واضح و مشخص است را تا رسیدن به Checkpoint بعدی ادامه دهید. روبروی خود میله ای را مشاهده می کنید. آن را گرفته و سپس دیواری یخی را جلوی خود پدید آورید. از آن بالا رفته و به سرعت به سمت میله پشت خود پریده و آن را بگیرید. سپس از آبشار روبروی خود عبور کرده تا به سکوی مقابل برسید. موانع عادی و همیشگی بازی را تا رسیدن به یک اتاق آبی رنگ رد کرده و مسیر را ادامه دهید. پس از رسیدن به اتاق به کمک دو پرده قرمز رنگ و میله ای که در میان آن ها قرار دارد این قسمت را نیز به پایان برسانید.




The Royal Chambers

در این بخش مسیر را تا رسیدن به اتاقی مستطیل شکل و دارای حوضی در وسط ادامه دهید. در سمت راست اتاق صفحه فلزی را لمس کرده و به کمک فواره ها و دیوار یخی خود را به سکوی بالاتر برسانید. بر روی سکوی بعدی نیز همین عمل را تکرار کنید تا به کمک لبه دیوار خود را به الوار بالای سرتان برسانید. حال کافی است مسیر مشخص شده را ادامه دهید تا میان پرده ای به نمایش درآید. در این بخش راتاش دشمن اصلی شما، مکان شما را پیدا می کند. مسیر را به سمت راست ادامه دهید و با استفاده از عوارض محیطی خود را به ستون یخی مقابل برسانید و از آن پایین بروید. سپس به پشت خود پریده و مسیر را تا انفجار بعدی ادامه دهید. پس از انفجار کافی است با استفاده از دو ستون سمت راست خود و ستونی از یخ که در سمت چپ پدید می آید مسیر را ادامه دهید. با استفاده از فواره های یخی مسیر را تا دیواری از یخ ادامه دهید. از روی آخرین فواره پریده و همزمان دست خود را از روی دکمه تبدیل آب به یخ برداشته تا از دیوار عبور کنید. حال خود را در اتاقی دیگر مشاهده می کنید. کافی است با استفاده از ستون ها، الوارها و لبه های دیوار و در نهایت یک پرده قرمز رنگ، پرنس را به میان سیلی از دشمنان پرتاب کنید. پس از نابودی تمام آنها به سمت چپ خود رفته تا ستونی از آب را مشاهده کنید. آن را تبدیل به یخ کرده و سپس هر دو صفحه فلزی که مشاهده می کنید را به سرعت لمس کرده تا دروازه مقابل شما باز شود. حال تابوت نورانی دیگری را مشاهده می کنید که آن را نابود کنید. پس از این کار مسیر را به سمت مقابل ادامه دهید و از موانع عبور کنید تا دشمن اصلی خود را دوباره مشاهده کنید. پس از نابودی زمین مقابل خود از دیوار سمت راست برای رسیدن به فواره های یخی سمت چپ خود استفاده کنید. سپس بار دیگر زمین جلوی شما منفجر خواهد شد. به کمک دیوار بتنی-یخی سمت چپ خود ستون سمت راست را گرفته و مسیر را تا انفجار دوباره زمین ادامه دهید. حال کافی است که یکی در میان به کمک فواره های یخی از داخل دیوارها یخی عبور کنید تا به اتاقی در مقابل خود برسید و بار دیگر از دستان او فرار کنید.
در این اتاق کمی به جلو رفته تا دشمنان به سمت شما حمله ور شوند. پس از نابود کامل دشمنان به سمت راست خود و بین دو آبشار بروید. آب را به یخ تبدیل کنید. به کنار آبشار سمت راست رفته و از آن بالا بروید. سپس میله پشت خود را گرفته و از آبشار مقابل خود بالا رفته و همین کار را بار دیگر انجام دهید تا به بالاترین سکوی این قسمت دست پیدا کنید. سپس از به سمت چپ خود رفته و به کمک میله ها خود را به سکوی سمت چپ برسانید. حال با استفاده از یک میله به آخرین میله آهنی رسیده و با گرفتن آن باعث شوید که دروازه مقابل شما باز شود. حال وارد راهروی روبروی خود شوید تا بار دیگر راتاش را ببینید. دیوار و زمین سمت چپ شما خراب خواهد شد. پس برای دست یافتن به ستون یخی سمت چپ از دیوار سمت راست استفاده کرده و آن را بگیرید. بعد از آن مسیر را تا دیوار یخی ادامه دهید. زمانی که به آن برخورد کردید آن را به آب تبدیل کنید و عبور کنید. حال دوباره دیوار را به یخ تبدیل کرده و به کمک دیوار بتنی از این قسمت بالا رفته تا در سمت راست خود الوارهایی را مشاهده کنید. با استفاده از یک ستون یخی و یک ستون چوبی خود را به پرده قرمز رنگ رسانده و از آن به پایین بروید. پس از دیدن یک پیش نمایش به مسیر خود ادامه دهید و از مقابل موانع معمولی حاضر بگذرید تا به اتاقی وارد شوید که دشمنان پرنس در آنجا حضور دارند. پس از نابودی کامل آن ها از پله ها بالا رفته و از سمت راست خود بالا رفته تا لبه دیوار را بگیرید. در قسمت بالا آجرهایی را مشاهده می کنید. از آنها بالا رفته و با کمک میله آهنی تابوت نورانی دیگری را نابود کنید. حال با کمک پرده به پایین بازگشته و دوباره لبه دیوار را بگیرید. سپس با تبدیل آب به یخ از این منطقه عبور کنید تا شاهد آخرین میان پرده این بخش باشید.





The Observatory
از سمت راست خود شروع به حرکت کنید. مسیر کاملا واضح و مشخص است. پس از رسیدن به سکویی که در سمت راست آن دروازه ای قرار دارد؛ به کمک دیوار کنار این دروازه میله مقابل را بگیرید تا شاهد تغییراتی در محیط باشید. حال از مسیری که مشاهده می کنید به سمت اهرم مقابل رفته و آن را 180 درجه یا همان دو بار بچرخانید. سپس از مسیری که آمده اید بازگشته و بر روی سکوی مشخص شده بروید. در این زمان با تبدیل ستون ها و فواره ها به یخ می توانید مسیر خود را به سمت چپ ادامه دهید تا لبه دیوار را بگیرید. سپس مسیر را به سمت راست ادامه دهید تا به سکویی برسید. پس از رسیدن به این سکو آجرهایی را بر روی دیوار مشاهده می کنید. از آنها بالا رفته تا به سکویی برسید که در آن قادر به گرفتن یک میله آهنی باشید. سپس به تغییرات اعمال شده در محیط توجه کنید. در این هنگام 2 اهرم را مشاهده می کنید. به سمت دستگاه اصلی ایستاده و به سمت اهرم راست بروید و آن را یک بار بچرخانید. سپس به سمت اهرم سمت چپ رفته و آن را دوبار بچرخانید تا راه برای شما هموار شود. حال می توانید به قسمت مرکزی دستگاه رسیده و آن را 180 درجه بچرخانید تا بتوانید میله مقابل خود را بگیرید. پس از انجام این کار کافی است با استفاده از لبه های دیوار و فواره آب به سکوی بعدی بروید. در این میله آهنی دیگری را گرفته تا تغییرات محیط را مشاهده کنید. حال دو اهرم برای شما قابل استفاده است. ابتدا اهرم سمت چپ را یک بار 90 درجه به سمت جلو بچرخانید. حال اهرم دیگر را 90 درجه به سمت عقب بچرخاید و در نهایت با چریخاندن نهایی اهرم سمت چپ به میزان 90 درجه کار به اتمام میرسد و میان پرده ای را مشاهده می کنید. در این قسمت زمانی که صفحه زرد به مقابل شما آمد به روی آن پریده و همه چیز را تبدیل به یخ کنید. سپس از ستونی یخی مقابل خود بر روی صفحه کرم پریده و منتظر بمانید. زمانی که مکان آن تغییر پیدا کرد و صفحه زرد به صورت شکسته مقابل شما پدیدار شد، بر روی آن قدم بگذارید. حال با یک تغییر دیگر صفحه کرم مقابل شما پدیدار می شود. به روی آن پریده و صبر کنید. حال صفحه قرمز را مشاهده می کنید، قدم های خود را بر روی آن قرار دهید. سپس برای آخرین بار بر روی صفحه زرد پریده تا به نقطه مقابل رسیده و میان پرده ای را مشاهده کنید.
در این بخش به سمت چپ خود رفته و به کمک لبه دیوار و پرده قرمز رنگ به پایین بروید. حال مسیر را تا اتاقی که صدای آب در آن می آید ادامه دهید. پس از این کار از دیوار روبروی خود جهت رسیدن به ستون های یخی کمک بگیرید. به این نکته دقت کنید که در حین پرش از هر ستون به ستون دیگر باید مکثی جهت یخ زدن آن انجام دهید. در نهایت به کمک پرده قرمز رنگ به طبقه پایین تری بروید. در این زمان شما با تعداد زیادی از دشمنان روبروی می شوید از جمله یک Titan. برای نابود راحت تر ابتدا کاری کنید که Titan به سمت بقیه حمله ور شود و آن ها را نابود کند. در نهایت برای نابود خود او کافی است دکمه X و یا مربع را نگاه داشته و به او ضربه بزنید. بعد از مدتی او نابود می شود و محیط را برای ادامه مسیر شما محیا می کند. از لبه دیوار بالا بروید تا در راهرویی قرار بگیرید. از تله های ساده و ابتدایی این قسمت نیز بگذرید تا در نهایت به قسمت بعدی وارد شوید.




The Throne Room

از در سمت راست خود وارد شوید تا شاهد نبرد برادر خود در مقابل راتاش باشید. برای رسیدن به او باید موانعی را پشت سر بگذارید. در ابتدا از سمت چپ خود با استفاده از دو فواره یخی و یک دیوار یخی مسیر را به بالا تیغه ای بتنی طی کنید. سپس به تیغه مقابل خود پریده و به کمک پرده سمت راست خود به پایین آمده تا لبه دیوار را بگیرید. پس از انجام این کار به کمک فواره یخی بر روی یک تیغه دیگر پریده و ستون مقابل آن را بگیرید و مسیر را تا رسیدن به راتاش ادامه دهید.
قبل از شروع مبارزه این نکته را یادآور بشوم که در صورت تمایل به گرفتن امتیاز Untouchable نباید هیچ ضربه ای را از سوی راتاش دریافت کنید. مبارزه شامل چند بخش می شود. در بخش اول کافی است که به او ضربه زده و برای جاخالی دادن از دکمه B یا دایره استفاده کنید. پس از این که یک چهارم جان او خالی شد شما باید از منطقه ای که به نمایش در می آید بالا بروید. ابتدا از آجرها بالا بروید. در ادامه پس از نابودی زمین جلوی پای خود به کمک دیوار و فواره یخی به سطح دایره شکل مقابل بروید. حال دوباره از آجرها بالا رفته و مسیر را تا رسیدن به مکان فعلی او ادامه دهید. در این جا راتاش از دست شما فرار می کند. برای رسیدن به او کافی است با استفاده از ستون های آب و میله آهنی واقع در بین پرنس و راتاش، به او دست پیدا کنید. حال دوباره باید با او در میدان اصلی به مبارزه بپردازید. او تعدادی اس
زبل بازدید : 80 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

این بار در سایت ، بازی بسیار زیبا و جذاب Duck Carnage را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید به سمت مرغابی ها شلیک کرده و آن ها را شکار نمایید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز واقع شود.

Duck Carnage بازی بسیار زیبا و جذاب Duck Carnage 1.0.3   اندروید

GAME-PRAGROM.MIHANBLOG.COM منبع:

زبل بازدید : 100 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی Tanita Plasticine Dream یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن در مورد دختری کم سن و باهوش به نام Tanita است . Tanita قصد سفر به تورهای جهانی را دارد که هواپیما سقوط می کند ! Tanita خودش را در یک جزیره ی مشکوک و اسرار آمیز می یابد که در آن ماجراهای شگفت انگیزی در انتظار او هستند . بنابراین تانیتا تلاش می کند تا از آن جزیره جان سالم به در ببرد که در این حین متوجه می شود که در آن جا تنها نیست و تصمیم میگیرد تا هموطنان دیگر خود را پیدا کند و با آن ها به خانه بازگردد . این بازی توسط شرکت Akella در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است که هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از سایت دریافت نمایید .

Tanita Plasticine Dream دانلود بازی Tanita Plasticine Dream برای PC

GAME-PRAGROM.MIHANBLOG.COM منبع:

تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 443
  • بازدید سال : 6,194
  • بازدید کلی : 139,387