loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 101 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Ghost Recon:FS بسیار واقعی‌تر از Call of Duty

سری جدید بازی‌های Tom Clancy یعنی Ghost Recon: Future Soldier به زودی منتشر خواهد شد و سازنده آن صحبت‌های جالبی در مورد این بازی کرده است و از سوی شرکت Ubisoft بیان شد که Future Soldier بسیار واقعی‌تر از بازی Call of Duty خواهد بود.

کارگردان بصری بازی یعنی Jean-Marc Geoffrey در مصاحبه‌ای با سایت Eurogamer بیان کرد با وجود توانایی نامریی شدن در بازی و قابلیت دیدن در دشمنان پشت دیوار، Ubisoft باید تلاش کند تا Future Soldier را به واقعی نگه دارد. او ادامه داد: "اگر شما یک تیم چهار نفره داشته باشید که به راحتی با دویدن و شلیک کردم 40 نفر را از پای در می‌آورند، این واقعی نیست. اگر با هم تیمی خود خوب عمل کنید و تجهیزات مناسب را دارا باشید شما در Future Soldier موفق خواهید شد. این بازی فقط خوب بودن در شلیک کردن نیست، ما نمی‌خواهیم یک نفر بدود و شلیک کند و تمام دشمنانش را به راحتی از پای دربی‌آورد. ما سعی داریم تا کاری کنیم بازیبازان اول فکر کنند و بعد شروع به شلیک کردن بکنند." با ما در ادامه مطلب همراه باشید...


زبل بازدید : 108 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://www.bazicenter.com/files/games/615759_191285_front.jpg


Mass Effect 3
سازنده:
BioWar

سبک بازی:
Action Role-Playing

ناشر:
Electronic Arts

تاریخ انتشار بازی:
تاریخ انتشار (شمسی) : ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
تاریخ انتشار (میلادی) : 06 Mar 2012

پلتفرم ها:
Xbox 360 | PC | PS3

امتیاز جهانی:N/A
امتیاز بازی سنتر:N/A
امتیاز اعضای بازی سنتر:5.7

نامشخص بالای 18 سال
جهت کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به ادامه مطلب بروید...

زبل بازدید : 136 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی All Zombies Must die
در این پست ترینر بازی All zombies must die قرار گرفته است.7 کلید در این ترینر موجود است.

درباره بازی:
اگر شما هم علاقه مند به بازی های خونین و کشت و کشتار هستید،پس این بازی را میشناسید.4 نفر شخصیت های این بازی را تشکیل میدهند.شما باید بیشترین تعداد زامبی را بکشید و آنهارا از بین ببرید تا نجات یابید!
زبل بازدید : 1555 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://up.vatandownload.com/images/4wmp46b6g3a0om1qpxqr.jpg
ترینر بازی فوق العاده زیبای Shank 2 را برای شما به دانلود گذاشته ایم. این ترینر شامل - بخش است.

درباره بازی:

Shank 2 یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد .برای دانلود ترینر به ادامه مطلب بروید...
زبل بازدید : 84 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://narenji.ir/sites/default/files/articleimage/1/12/xl_plants_v_zombies_624.jpg?1333907835

اولین دفعه ای که با یک بازی موبایل سرگرم شُدید را به خاطر دارید؟ احتمالاهنگام برنده شدن هم به بلوک های پیکسلی روی صفحه کوچک موبایل همراه باصدای بیپ ضعیفی خیره شده اید. و حالا اوضاع تغییرات فراوانی کرده است.امروزه اسمارت فون ها قابلیت های گیمی تقریبا برابر با نسل پنجم کنسول هایبازی دارند و شانه به شانه آنها به رقابت می پردازند.

هنگامی که به چگونگی آغاز این صنعت نگاهی بیاندازید، انقلاب ۱۸ ساله بازیهای موبایل، تقریبا غیرممکن و خارق العاده به نظر می رسد. بگذارید برای درکبهتر شگفتی های این دنیا، به کند و کاوی مجدد در برخی حقایق شگفت انگیزیبپردازیم که شاید بسیاری از شما چیزی درباره آنها نشنیده اید.

یک.اولین بازی موبایل در سال ۱۹۹۴ معرفی شد. این بازی نسخه از پیش نصب شده تتریس بود که بر روی موبایلی با نامHagenuk MT‪-‬2000عرضه می گردید.

دو.سه سال بعد، در سال ۱۹۹۷ نوکیا نسخه ای از بازی ماری (Snake) را برای برخیاز مدل های موبایل هایش طراحی کرد. اولین نسخه بازی ماری بر روی نوکیا6110 عرضه گردید و از زمان عرضه بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه در دنیا فروش داشت.


6054_89130602394_89128762394_1786510_6994864_n.jpg

سه.اولین بازی مولتی پلیر یا چند بازیکنی موبایل هم بر روی نوکیا 6110 عرضهشد. این بازی، نسخه دو نفره ای از ماری بود که دو دارنده 6110 می توانستندبا استفاده از پورت اینفرارد با هم بازی کنند.

چهار.تقریبا سال ۲۰۰۱ بود که دو تکنولوژی جدیدJ2MEوBREW، درها را به روی بازی های پیشرفته تر و پر آب و رنگ تر گشودند. این اتفاق با عرضه بازی های رنگی همزمان شد.

پنج.در ۲۰۰۳ نوکیا اولین موبایل اختصاصی بازی را با نام Nokia N‪-‬Gage عرضهکرد. پر فروش ترین بازی این موبایل، یک گیم ماهی گیری با نام Creatures ofthe Deep بود.


زبل بازدید : 125 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مشخصات PlayStation 4 هم فاش شد؟!

شایعات نسبتا زیادی در رابطه با کنسول های نسل بعدی سونی و مایکروسافت در طول هفته جاری به اینترنت درز کرده است. IGN ادعا دارد که کنسول جدید سونی با اسم رمز Orbis، دارای پردازنده AMD A8-3850 می باشد که آخرین نسل APU های AMD (شامل پردازنده و واحد گرافیکی) می باشد. این کنسول همچنین از کارت گرافیکی Radeon HD 7670 هم بهره می برد. البته امکان دارد که تغییراتی در انتخاب این تراشه ها قبل از عرضه نهایی ایجاد شود.

با استانداردهای فعلی کارت 6670 یک تراشه ابتدایی با قیمتی حدود 74 دلار می باشد. بنچمارک ها هم سرعت فریم این تراشه را در بازی های سنگینی مثل Metro 2033 و Crysis 2 و تنظیمات High در رزولوشن 1920*1080 چیزی کمی بیشتر از 30 فریم در ثانیه نشان می دهند. همچنین این تراشه از HDMI 1.4a که برای رزولوشن 4K هم لازم است پشتیبانی می کند.

نکته جالب در مورد گرافیک داخلی A8-3850 که HD 6550D هست این است که می تواند بازیها را در تنظیمات حداقل و رزولوشنهای پایینتر بدون کمک گرفتن از تراشه ی گرافیکی مجزای HD 7670 اجرا کند. اما وقتی که APU با HD 7670 جفت شود می تواند بصورت متقارن و در حالت CrossFire بار گرافیکی را پردازش کند.

بنظر می رسد که نسل بعدی کنسول های مایکروسافت و سونی برای اولین بار بصورت مشابه از تراشه های ساخت شرکت AMD بهره خواهند برد.


زبل بازدید : 126 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نسخه تازه یک بدافزار قدیمی برای سیستم عامل آندروید موسوم به LeNa در پوششقسمت جدید بازی پرندگان خشمگین گوشی های همراه را آلوده می کند.

این بدافزار به هکرها امکان می دهد به تمامی بخش های گوشی های همراه دسترسیداشته باشند و از راه دور اطلاعات حساس کاربران تلفن های همراه را سرقتکنند.
شرکت امنیتی لاک اوت که این بدافزار مخرب را شناسایی کرده می گوید بدافزارLeNaاز اوایل هفته قبل فعال شده و پس از فعال شده به یک سرور فرمان و کنترلمتصل شده و بسته های اطلاعاتی مورد نظرش را بدون اجازه و اطلاع کاربر برروی رایانه وی نصب می کند.
لاک اوت به علاقمندان بازی پرندگان خمشگین هشدار داده که مواظب این بدافزارخطرناک که با عنوان پرندگان خمشگین در فضا عرضه می شود باشند. در ماهمارس هم تروجان دیگری بر اساس یک بازی مشهور چینی برای گوشی های همراه عرضهشده بود.


زبل بازدید : 85 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نسخه تازه یک بدافزار قدیمی برای سیستم عامل آندروید موسوم به LeNa در پوششقسمت جدید بازی پرندگان خشمگین گوشی های همراه را آلوده می کند.

این بدافزار به هکرها امکان می دهد به تمامی بخش های گوشی های همراه دسترسیداشته باشند و از راه دور اطلاعات حساس کاربران تلفن های همراه را سرقتکنند.
شرکت امنیتی لاک اوت که این بدافزار مخرب را شناسایی کرده می گوید بدافزارLeNaاز اوایل هفته قبل فعال شده و پس از فعال شده به یک سرور فرمان و کنترلمتصل شده و بسته های اطلاعاتی مورد نظرش را بدون اجازه و اطلاع کاربر برروی رایانه وی نصب می کند.
لاک اوت به علاقمندان بازی پرندگان خمشگین هشدار داده که مواظب این بدافزارخطرناک که با عنوان پرندگان خمشگین در فضا عرضه می شود باشند. در ماهمارس هم تروجان دیگری بر اساس یک بازی مشهور چینی برای گوشی های همراه عرضهشده بود.


زبل بازدید : 112 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2011/09/rayman-origins-characters-artwork-640x325.jpg

ترینر بازی فوق العاده محبوب Rayman : Origins را برای شما کاربرانGame & Program آماده کرده ایم،امیدواریم لذت ببرید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید...


تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 476
  • بازدید ماه : 1,108
  • بازدید سال : 6,859
  • بازدید کلی : 140,052