loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 100 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دفترچه تماس تلفن یکی از پر استفاده ترین امکانات یک تلفن هوشمند است. با پیشرفت تلفن ها شما می توانید امکانات مختلفی در دفترچه تماس تان داشته باشید که آن را از یک لیست ساده حاوی اسامی و شماره تلفن ها خارج می کند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که معتقدند Contact Manager تلفنشان میتواند قابلیت های بیشتری داشته باشد، قطعاً اپلیکیشن Smartr برای شما جالب خواهد بود.

این اپلیکیشن با امکانات بسیاری که با خود به همراه می‌آورد، خیلی سریع شما را قانع میکند تا آن را جایگزین برنامه اصلی تلفن خود کنید. Smartr پس از نصب خیلی سریع شماره های داخل تلفن شما و Contact های ایمیل شما را به دیتابیس خود اضافه میکند. (برای این کار لازم است که یک حساب کاربری در وب سایت آن ایجاد کنید) در گام بعدی اپلیکیشن اطلاعات و شماره های افراد را از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر و… جمع میکند و در خود ذخیره میکند.

به ادامه مطلب بروید...


زبل بازدید : 108 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در یک ماه گذشته خبرهای زیادی مبنی بر انتشار نسخه جدید بازی محبوب پرندگان خشمگین منتشر شد و هم‌اکنون انتظار ها برای طرفداران این بازی فوق‌العاده به پایان رسید؛ دقایقی پیش کمپانی Rovio نسخه جدید این بازی را با نام Angry Birds Space در اختیار کاربران قرارداد.

در قسمت اصلی این بازی شما با ۶۰ مرحله هیجان انگیز در فضا روبرو هستید! نوع پرتاب پرندگان نسبت به نسخه های قبلی بازی متفاوت شده است چرا که شما در فضا دیگر جاذبه ندارید!‌

پرندگان جدیدی نیز به بازی اضافه شده اند، برای مثال نوعی از پرندگان این قدرت را دارند که سنگ ها را به یخ تبدیل کنند تا شکستن آن برای پرندگان دیگر آسان شود. در قسمتی به نام Danger Zone، سی مرحله بسیار سخت برای شما طراحی شده است که قطعا ساعت ها درگیر آنها خواهید بود.
زبل بازدید : 108 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بیشتر مردم ترجیح می‌دهند قبل از خواب بازی‌های موبایل را تجربه کنند.

به نقل ازجی اس ام؛ چندوقت پیش وبلاگ جهانی نوکیا در یک نظرسنجی از کاربران پرسید کجاها بیشتر باموبایل بازی می‌کنند. نتایج به دست آمده کمی تعجب‌آور بود، زیرا نشان دادکه بازی‌های موبایل قبل از خواب، بیشترین طرفدار را به خود اختصاص دادهاست.

بیش از 30 درصد کاربران قبل از اینکه به خواب روند، در رختخواببا موبایل بازی می‌کند. به نظر آنها بازی‌ها جایگزینی برای کتاب هستند وبا کمک آنها می‌توانند سریع‌تر بخوابند.

پانزده و نیم درصد ازکاربران نیز در اتوبوس یا قطار هنگام رفتن به محل کار با موبایل بازیمی‌کنند. شاید این هم جایگزین خوبی برای خواندن روزنامه در شرایط ازدحامجمعیت در سرویس‌های حمل و نقل عمومی باشد.



بازیبا موبایل هنگام تماشای تلویزیون با برخورداری از 11 درصد آرا در جایگاهسوم قرار دارد. هنگامی که سخن از سرگرمی‌های خانگی به میان می‌آید، بهتراست بگوییم بیشتر کاربران این روزها چندمنظوره شده‌اند، یک چشمشان بهتلویزیون و یک چشمشان به بازی موبایلی است که در حال انجام آن هستند.

کمتر از یک درصد نیز هنگام راه رفتن با موبایل بازی می‌کنند. البته امیدواریم این دسته از کاربران به سلامت به مقصد برسند.
زبل بازدید : 92 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://narenji.ir/sites/default/files/articleimage/62/12/war_narenji_narenji.jpg?1331127973
در جنگ و میدان نبرد زیاد دیده شده که سربازان گاهی اوقات با اتکا بهاحساس شان در مورد اتفاقات، زندگی خود و هم گروهی های شان را نجات دادهاند.خواه نام آن را درک مستقیم و ادراک شهودی بگذارید یا به آن احساس درونیبگویید یا نام آن را حس ششم بدانید، حالادفتر تحقیقات نیروی دریایی (ONR)تصمیم دارد این قابلیت را تبدیل به یک مهارت عملی کرده و به سربازان آموزشدهد که با تقویت این حس مرد عنکبوتی، شانس شان را برای جان سالم به دربردن از مهلکه جنگ افزایش دهند.

ONR در حال مطالعه بر روی روش هایی است که توانایی سربازان را در «کشف وواکنش نشان دادن به الگوهای منحصر به فرد، بدون تجزیه و تحلیل عمدی و ازروی فکر آنها» افزایشدهد‫.‬به شکل ویژه آنها به دنبال القای واکنش ها و غرایز کهنه سربازهای میادینسخت جنگی، به سربازان تازه وارد و ناکارآزموده هستند. برای انجام این کارآنها می خواهد به سربازان آموزش دهد تا به غوطه خوردن در اشارات و اطلاعاتیکه مغز انسان به صورت آگاهانه و ناخودآگاه دریافت و پردازش می کند، اعتمادکنند. این فرآیند با نامimplicit Learningیا «آموزش تلویحی» شناخته می شود و پایه و اساسی شبیه به یادگیری دوچرخهسواری دارد: تمرین و ممارست تدریجی کاری که باعث ساخت و دست یابی به یکقابلیت جدید می گردد.

شاید روزی این شیوه آموزش سرانجام در شبیه سازی های واقعی تمرین میدان جنگجای خود را پیدا کند، اما تا آن زمان، ابتدا لازم است که تحقیقات لازم رادر خصوص «آموزش تلویحی» و بهترین شیوه انتقال مبانی آن از فردی به فرد دیگرپشت سر گذاشته شود.

به گمانم حالا دیگر علاوه بر دوچرخه سواری و کلاس اسکیت، کم کم باید خودتان را برای کلاس «حس ششم» هم آماده کنید!


زبل بازدید : 96 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Resident Evil در X360 دارای بخش های انحصاری خواهد بود

کمتر از دو هفته تا عرضه نسخه بعدی RE با نام Operation Roccoon City مانده و این بار هم شرکت مایکروسافت در یک حرکت تبلیغاتی انحصار بعضی از قسمت های این بازی را به دست آورد.

شرکت کپکام در خبری که امروز داده است، تایید کرده که کنترل شخصیت Nemesis فقط در نسخه X360 قرار داده خواهد شد و در پلتفرم‌های دیگر خبری از وی نخواهد بود. در این حالت که به نام Nemesis Mode شناخته می شود خواهیم دید که نیروهای USS و Spec Ops در یک مبارزه 8 نفره در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و کنترل Nemesis هم در اختیار بازیکن خواهد بود. بازیکن باید در این حالت بر اساس دستوراتی که برای وی ارسال شده یا ارسال می شود، هدف های مورد نظر خود را از بین ببرد. این DLC در روز عرضه بازی بر روی XBLM قرار خواهد گرفت و به قیمت 320 MS فروخته خواهد شد.

RE: ORC در تاریخ 20 و 23 مارچ به ترتیب برای آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد.

زبل بازدید : 166 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://cdn.redmondpie.com/wp-content/uploads/2011/09/Flash-Player-Logo.png
تاحالا شده راکت تنیس یا هرچی رو بردارین و باهاش چندتا رو تنیسی بزنید؟خوب دوستان،این بازی رو به صورت مجازی برای شما ساختن.ما هم اونو به صورت انلاین در اوردیم.برای بازی به ادامه مطلب بروید...


تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 564
  • بازدید ماه : 1,196
  • بازدید سال : 6,947
  • بازدید کلی : 140,140