loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 121 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

psp 2

باز هم به طور معمول شایعات جدید تری از کنسول دستی پر هوادار PSP 2 منتشر شده است.

به تازگی سایت رسمی Kotaku اطلاعات جدیدی و مهمی را قرار داده است که این اطلاعات خبر از این می‌دهد و که صفحه نمایشگر کنسول دستی PSP 2 حدود به اندازه ۱ اینچ نسبت به کنسول دستی PSP بزرگ تر می‌شود و همچنین گفته می‌شود که در پشت این کنسول دستی یک عدد پک کاملا لمسی جا سازی شده است و به طور کامل این پد لمسی بزرگ است ولی مطمئنم که این خبر برای بیشتر شما تکراری است چون در گذشته نیز این پد لمسی در شایعات قدیمی این کنسول دستی گفته شده بود.

منبع1

منبع2


زبل بازدید : 119 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سلام

این پست رو برای کسایی گذاشتم که PSP 3000 دارن و می خوان خودشون اون رو کرک کنن. من برنامه های کرک کردن و عکس های مخصوص کرک کردن رو براتون گذاشتم تا دانلود کنید.


دانلود

حجم: 580 KB

نحوه انجام کار:

1- عکس های رنگی را به picture خود منتقل کنید

2-فایل های egghunt.bin و h.bin را در root بریزید. یعنی این جوری:(برای بزرگ‌تر دیدن عکس‌ها روی آنها کلیک کنید)



3- سپس فولدر 5.03_Prometheus را در داخل PSPGAME می ریزیم.


4- برای کرک کردن باید از طریق psp به picture بریم. دقت داشته باشید به جز آن عکس های مخصوص کرک کردن عکس دیگری نداشته باشید ولی اگر آن عکس هارا نیاز دارید یک فولدر در picture بسازید و عکس های خودتان را در آن بریزد. حالا باید عکس های رنگی را به سرعت از بالا به پایین بیاییم.به طوری که صفحه یکدفعه یک رنگ خاص و عجیب غریب بگیرد!!! بعد پی اس پی ریست میشه و شما میرید تو بازی ها و برنامه 5.03_Prometheus اجرا می کنید. بعد دوباره پی اس پی ریست میشه و وقتی روشن شد و بالا آمد آماده بازی کردن میشود.

چند تذکر: در مرحله طی کردن رنگ ها از بالا به پایین این کار رو یا باید با سرعت بسیار زیاد انجام بدین یا اینکه وقتی وارد picture شدین صبر کنین چراغ نارنجی پی اس پی خاموش شه بعد آروم آروم از عکس بالا به پایین بیایید. در هر عکس 1 ثانیه صبر کنید. اگر چند بار این کار رو کردین ولی درست انجام نمی شد یه بار پی اس پی رو ریست شرکتی کنید یا باتری پی اس پی رو در بیارین.

اگر فولدر psp و game رو در پی اس پی خود نداشتین مثل پی اس پی من اون هارو بسازید.


دانلود فیلم آموزشی کرک کردن PSP

حجم: 6.11 MB


((هر مشکل دیگه ای داشتین به من نظر بدین))

زبل بازدید : 113 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بالاخره Dan Houser رئیس شرکت Rockstar در مورد GTA V لب به سخن گشود . Dan میگوید ما اول به این نیاز داریم تا در مورد لوکیشن اصلی بازی و همچنین کرکتر اصلی بازی به توافق برسیم قبل از اینکه شروع به پیش تولید بازی کنیم . در واقع این اولین بار بود که داشتیم صحبت هایی در مورد شروع به کار سازنده ی این عنوان در مورد GTA V را میشنیدیم . البته قبلا این شایعه وجود داشت که قرار است لوکیشن یا شهر اصلی در بازی بعدی GTA نیز همان Liberty City باشد .
Dan میگوید : ما اول در مورد شهر و کرکتر بازی فکر خواهیم کرد .
Dan همچنین از عرضه جنجالی بازی Manhunt 2 در انگلستان و ممنوع بودن آن صحبت کرد .
" Manhunt 2 در موقعیت خوبی قرار نداشت ، وقتی یه بازی ممنوع میشه ، به این معنی که ما نتونستیم کارمون رو درست انجام بدیم و سرمایه گذاری رو بازی برگشت مالی ندارد "

WEB

زبل بازدید : 139 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اگر مطالبی که میخواسته اید در این وبلاگ نبوده است به این وبلاگ مراجعه فرمایید:

WWW.SOOONIC.MIHANBLOG.COM

زبل بازدید : 1876 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

سلام.

ببخشید که اینقدر مطالب را دیر به دیر می نویسم. چندتا دلیل داره که یکیش باز شدن مدرسه هاست.

بهرحال، امروز می خواهم درباره ی بازی خوناشام بنویسم.

بعضی ازقسمت های اینبازی توسط شرکت دارینوس به فارسی تبدیل شده است. (دوبله کامل به فارسی).

خوب، بریم به سراغ داستان بازی:

قرون وسطی، پراگ

کریستف روموآلد، جنگجویی که درجنگ زخمی شده برای درمان بهصومعه ای پناه می برد. صومعه توسط نیروهای اهریمنی مورد تهاجم قرار میگیرد و او از طرف اسقف مامور دفاع از دیر و پاسخگویی به حمله شیاطین می شود.

از این پس کریستف درگیر جنگی بزرگ بین قبایل خوناشام می شود.

او جنگجویی بزرگ است و با قدرتی که عشق راهبه دیر به او داده است، چنان رشادتی از خود نشان می دهد که مورد توجه اکاترینای بزرگ یکی از فیلسوفان قبیله بروجاه قرار می گیرد. آنها در این جنگ بزرگ به کریستف نیاز دارند. اکاترینا، کریستف را تبدیل به خوناشامی جاودان کرده و با کسب موافقت شاهزاده او وارد قبیله بروجاه می شود.

ماموریت های او از پراگ و وین قرون وسطی آغاز شده و تا لندن و نیویورک قرن حاضر ادامه می یابد. در این ماموریت ها او با جنگجویان دیگری از قبیل بروجاه همراه می شود.هر مرحله با خرید سلاح ها و جادو های مختلف و تجهیز خود و همراهان آغاز شده و با رسیدن به اهداف ماموریت پایان می پذیرد.

کنترل کریستف، این موجود جاودان را از عصر شمشیر و مشعل تا زمان تفنگ و ایمیل بدست گرفته و با نابود کردن خوی حیوانی در او از او انسان بسازید.

چند تا عکس از بازی:

۶ - ۵ - ۴ - ۳ - ۲ - ۱

رمز های بازی:

- برای فعال شدن كدهای تقلب بازی باید ابتدا برنامه تقلب رادانلودکنید و بعد از اجرای فایل محتویات آن را در محلی كه برنامه را نصبکردید (در كنار فایل اجرایی برنامه) كپی كرده و سپس فایل:

Darinoos-vampire-cheat.bat را اجرا كنید ، پس از ورود به بازی برای وارد كردن كدهای تقلب كلید [ ~ ] را زده وسپس كد تقلب مورد نظر را وارد كنید.

كد تقلب

نتیجه

God 1

نسوز شدن

Freeammo

مهمات نامحدود

Revive

جان كامل ،پركردن خون برای شخصیت انتخاب شده

Pack

مرتب كردن لوازم راه

jump[level name]

رفتن به مرحله دلخواه

برای رفتن به مراحل دیگر بازی در مقابل كد jump كدهای زیر را تایپ نمایید
Monastery3 JudithBridge Convent
JosefTunnels Haven
ConventDay
JosefTunnels3 PetrinHillDay OldTownDay
VysMountainNQuarter SmithyDay
SilverMines2
PrinceBrandl
University
Unorna DummyNorthQuarter
GoldenLaneDay
AnezkaRoom GoldenLane EastGate
StThomas SilverMines3 OldTown
PragueCastle Monastery
Smithy

ضمنا سایت شرکتنوین پندارهم راه اندازی شده. یک سری بزنید.

زبل بازدید : 122 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با سلام خدمت شما دوستان عزیز. <SMILIE>

ما در این وبلاگ قصد داریم مطالب گوناگونی درباره ی بازی های کامپیوتری برای شما علاقه مندان به بازی های کامپیوتر ارائه دهیم. <SMILIE>

شما می توانید سوالات خود را در مورد بازی های کامپیوتری، رمز های آنها و موارد دیگر از ما بپرسید. <SMILIE>

ضمنا اگر رمز بازی را می خواهید، نام کامل آن بازی را برای ما بنویسید. <SMILIE>

امیدواریم بتوانیم خواسته های شما را به خوبی برآورده کنیم. <SMILIE>

موفق باشید. <SMILIE>

<SMILIE>

زبل بازدید : 108 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
معرفی بازی tomb reader square enix

چه دوستش داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، نمی توان حضور لارا کرافت (Lara Croft) را در بازی های کامپیوتری نادیده بگیرید. شخصیتی که سال ها در نسخه های متفاوت سری بازی های Tomb Raider حضور داشته است. عدم موفقیت نسخه های جدید این عنوان محبوب، باعث شد تا استودیوی بازیسازی Crystal Dynamics به فکر بازسازی این سری از بازی ها بیفتد. بازی هایی که نیاز به یک تغییر اساسی داشتند تا دوباره به روزهای شکوه گذشته بازگردند. لارا کرافت شخصیتی قوی، مستقل و باهوش دارد. Crystal Dynamics تا این لحظه موفق شده که این سری از بازی ها را با عرضه سه گانه و نسخه های دیگر زنده نگه دارد.

اما به تازگی به این نتیجه رسیده که این سری از بازی ها به ویژه شخصیت اصلی آن در طول زمان اصلاً کامل نشده بودند و لارا کرافت اکنون به یک ایده توخالی تبدیل شده است. زمانی که صنعت بازیسازی در حال پیشرفت و تکامل است و تجربه های جدیدی را به همراه می آورد، این استودیو فهمید که در یک جنگ صلیبی قرار گرفته است. آن ها تصمیم گرفتند که سری بازی های Tomb Raider را از نو بازسازی کنند و داستانی جدید را برای آن خلق کنند. تیموتی لانگو (Timothy Longo) کارگردان این سری از بازی ها به این موضوع اشاره می کند که شخصیت های ممتاز، چه قهرمان باشند و چه نباشند، برای یک زمان بخصوص طراحی شده اند. این موضوع زمانی به چشم می آید که شما یک سری بازی را پیش رو داشته باشید

زبل بازدید : 126 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
جنگ های شکست خورده Call of Duty mw3

در اینکه سری بازی های Call of Duty طرفداران زیادی دارند و Activision این سری از بازی ها را به عناوینی پولساز تبدیل کرده، شکی نیست. در حالیکه کاملاً مشخص بود Modern Warfare 3 امسال راهی بازار می شود، شایعات زیادی درباره این بازی به راه افتاده بود که مدتی پیش به حقیقت پیوستند و از این بازی رونمایی شد. کمپانی Activision برای معرفی این بازی همایشی را در آمریکا ترتیب داد تا خیلی ها بتوانند MW3 را برای اولین بار مشاهده کنند. بازی همچنان ماجرای حمله به آمریکا و کشورهای اروپایی را که در نسخه های قبل به آن اشاره شده بود، دنبال می کند و درست از آن تپه ای شروع می شود که Modern Warfare 2 در آنجا به پایان رسید.

در این نسخه، جنگ سختی بین آمریکا و روسیه در گرفته و کار به جایی رسیده که نیروهای روسی وارد خاک آمریکا شده اند. در سومین شماره از سری بازی های Modern Warfare چند مکان جدید به چشم می خورند که انگشت Call of Duty به سمت آن ها نشانه رفته است. اینبار شاهد جنگ در کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و نیویورک هستیم. دمویی که Activision برای این بازی آماده کرده بود، به دو مرحله تقسیم می شد. قسمت اول در آمریکا بود، جایی که نیروهای روسی قصد دارند اعلام کنند که قدرت برتر دنیا هستند. همان طور که انتظار داشتیم، بازی از جای بسیار مرموزی شروع شد و کسی نمی دانست که چه اتفاقاتی رخ داده که بازیکنان هم اکنون در این قسمت قرار دارند.

زبل بازدید : 140 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نقد و بررسی Wolfenstein جدید!

سازندهRaven Software
ناشرActivision
پلتفرم PC و دیگر کنسولها
سبکترسناک-تخیلی-اکشن
درجه سختیمتوسط +16

مقدمه:

یادش بخیر اونموقع ها حرف از بازی با حال جنگی میشد . همه میگفتند wolf یعنی همون بازی "بازگشت به قلعه ی ولفنشتاین" در واقع در زمان خودش بهترین بازی جنگی بود . اونموقع اینترنت نبود . بیشتر تو win98 اجرا میشد . کمتر کسی این بازی رو تا آخر رفت . اما بازیه باحالی بود . حالا هم یه نسخه ی جدید از بازی Wolfenstein اومده که مارو دوباره میبره به اون قدیم قدیما . داستان مال همون زمان هاست . جنگ جهانی دوم ........

تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 1,020
  • بازدید سال : 6,771
  • بازدید کلی : 139,964