loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 127 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2011/09/rayman-origins-characters-artwork-640x325.jpg

ترینر بازی فوق العاده محبوب Rayman : Origins را برای شما کاربرانGame & Program آماده کرده ایم،امیدواریم لذت ببرید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید...


زبل بازدید : 92 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


سازنده:Double Fine Productions
سبک بازی :Puzzle
ناشر:THQ
زمان انتشار بازی:
تاریخ انتشار (شمسی) : ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
تاریخ انتشار (میلادی) : 06 Mar 2012
پلتفرم ها:PC | Xbox 360 | PS3

امتیاز ها:
امتیاز بازی سنتر:8.5 از 10
امتیار جهانی:84 از 100
زبل بازدید : 116 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در این هفته بازی Fifa street به صدر جدول رفت.Mass effect 3 هم به رده دوم رسید.رده سوم و چهارم هم به ترتیب
Tiger Woods PGA Tour 13 و Res : ORC جای گرفتند.

جدول این هفته

1 – FIFA Street
2 – Mass Effect 3
3 – Tiger Woods PGA Tour 13
4 – Resident Evil: Operation Raccoon City
5 – FIFA 12
6 – Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations
7 – Call of Duty: Modern Warfare 3
8 – Battlefield 3
9 – Mario and Sonic at the London Olympics
10 – SSX


زبل بازدید : 150 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

هر ساله عناوین بسیاری در صنعت گیم پا به عرصه می گذارند و این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد. در سالی که گذشت با فراز و نشیب های فراوانی در این صنعت مواجه بودیم. عناوینی که بی سر و صدا وارد شدند و به موفقیت های عظیمی دست یافتند و در سوی دیگر سکه، عناوینی بودند که با وجود انتظارات فراوان، نتوانستند آن گونه که باید، نظر منتقدین و طرفداران را به خود جلب کنند.

امسال شرکت های بزرگی همچون Valve, Naughty Dog, Bethesda و ... نسخه ای از بهترین و اصلی ترین عناوین خود را روانه بازار کردند و همان گونه که انتظار می رفت با موفقیت های عظیمی همراه شدند و بار دیگر نام این استودیو ها بر سر زبان ها جاری شد. البته امسال بدون هیجان هم نبود و همچون سال های قبل، عناوینی بودند که به رقابت با یکدیگر پرداخته و طرفداران هر دو سمت را تقریبا تا سر حد مرگ به جان یکدیگر انداختند! به غیر از بازی هایی که قبلا همه می شناختند، در سال 90 عناوین جدیدی پا به میدان گذاشته و با وجود ریسک بالای این کار، توانستند گلیم خود را از آب بیرون کشیده و طرفداران جدیدی برای خود پیدا کنند. عناوینی چون L.A Noire, Rage و Journey که باعث شدند بعد از خستگی از بازی های تکراری، عنوان جدید و خاصی را تجربه کنیم.

با این همه، سال شمسی نیز به پایان رسید و سایت بازی سنتر به سنت سال های قبل بر آن شد تا با کمک تیم مدیریتی و تحریریه، لیستی از بهترین های سال را تهیه کند. همان طور که بالاتر اشاره کردیم امسال عناوین بزرگی داشتیم که این امر باعث شد انتخاب برترین های سال رفته رفته، برای تمامی سایت ها و مجلات فعال در این صنعت سخت تر شود. البته از آن جایی که سایت بازی سنتر طبق روال هرساله بر حسب سال شمسی دست به این کار می زند، در روز های پایانی با ورود عناوینی چون Mass Effect 3، انتخاب و تصمیم گیری برای تیم سایت سخت تر شد. با این حال مفتخریم تا شما را با بهترین های سال 1390 از دید سایت تخصصی بازی سنتر، همراه کنیم. پس با ما همراه باشید.



http://www.bazicenter.com/files/events/platform.pnghttp://www.bazicenter.com/files/events/genre.pnghttp://www.bazicenter.com/files/events/spec2.pnghttp://www.bazicenter.com/files/events/spec.png

http://www.bazicenter.com/files/events/Goty.png


زبل بازدید : 117 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Angry-Birds-Space-620x350_620x350

Angry Birds Spaceدر سه روز اول پخش ده میلیون بار دانلود شد . Rovio در تیوتر خبر ۱۰ میلیون دانلودAngry Birds Space در کمتر از ۳ روز را قبول کرده است و این را خبری درست خواند !Rovio همچنین گفته است : ” متشکریم از طرفدارانمان منتظر بازی های بیشتر باشید”

این بازی برای سیستم عامل های iOS ،Android ،mac و pc هفته پیش منتشر شد و برای windows phone 7 به زودی منتشر می شود .


زبل بازدید : 99 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Zombies Ruined My Day داستان این بازی در مورد تبدیل شدن یک روز عادی به یک روز وحشتناک و پراز زامبی است ! با استفاده از انواع سلاح ها و دفاع از موقعیت خود ، می بایست در یک محیط خصومت آمیز تمام زامبی هایی را که قصد نزدیک شدن به شما را دارند از بین ببرید و جان خود را نجات بدهید . این بازی به گونه ای اعتیاد آور است و شخصیت های آن با رنگ بندی های گرم و خنده دار طراحی شده اند تا از این بازی خسته نشوید .

Zombies Ruined My Day بازی كم حجم كشتن زامبی ها Zombies Ruined My Day برای PC

زبل بازدید : 112 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سایت Kotaku امروز در خبری اعلام کرده است که کنسول نسل بعدی سونی با نام رمز Obris در تعطیلات سال 2013 میلادی عرضه خواهد شد. Obris کلمه‌ای لاتین به معنای حلقه یا چرخه است که اگر با نام Vita آن را ترکیب کنیم، چرخه زندگی معنا خواهد داد.

تعطیلات سال 2013 منتظر PS4 باشید

بر اساس این خبر در این کنسول از پردازنده 64 بیتی شرکت AMD به عنوان Cpu و هم‌چنین از پردازنده گرافیکی این شرکت با نام Southern Islands استفاده خواهد شد که توانایی پخش تصاویری با کیفیت 4096×2160 را دارد. بر اساس این گزارش می‌توان عناوین 3D را نیز با کیفیت 1080p در این کنسول مشاهده کرد در حالی که در PS3 فقط پخش سه بعدی تصاویر تا کیفیت 720p امکان‌پذیر بوده است. این کنسول دارای سیستم پیشرفته شناسایی بازی‌های دسته دوم خواهد بود و بازی‌هایی که قرار است بر روی این کنسول عرضه شوند، از دو راه دیسک‌های Blu-ray یا دانلودی قابل دسترس خواهند بود. بر اساس این خبر کسانی که بازی‌ها را به صورت دسته دوم در اختیار داشته باشند، به اشکال مختلفی از جمله Trial بودن یا کامل اجرا نشدن بازی محدود خواهند شد و برای استفاده کامل از بازی باید مبلغی را پرداخت کنند.

در هر صورت تا تایید این شایعات از طرف سونی صبر خواهیم کرد.
زبل بازدید : 84 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

هنوز چند ماهی از ارایه کینکت برای ویندوز نگذشته که مایکروسافت خبر از ارایه نسخه 1.5 می دهد. به زودی کینکت ویندوز در ۱۹ کشور جدید وارد بازار خواهد شد و امکانات جدیدی به آن اضافه می شود.

در نسخه 1.5 کینکت برای ویندوز، امکانی به نام رهگیری ۱۰ مفصل در حالت نشسته اضافه شده که در آن کینکت می تواند حرکات سر، گردن و دست ها را در حالت نشسته پشت کامپیوتر یا ایستاده در فاصله های نزدیک و دور تشخیص بدهد.

در کنار آن امکانی به نام استودیوی کینکت نیز اضافه خواهد شد که یک اپلیکیشن است که به برنامه نویس ها اجازه می دهد حرکات کاربران را در مقابل کینکت ضبط کنند و نرم افزارشان را برای استفاده از کینکت آماده کنند.

امکان تشخیص زبان های جدید هم به کینکت اضافه شده و مایکروسافت می گوید در اردیبهشت ماه می توانید منتظر کینکت 1.5 برای ویندوز باشید.


تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 1,019
  • بازدید سال : 6,770
  • بازدید کلی : 139,963