loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 139 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
The-3rd-Birthday-Parasite-Eve-Reborn

در مورد داستان بازی نظر خاصی نمی توان داد . داستان بازی یکی از پیچیده ترین داستانهای دهه اخیر است و یکی از بدترین قسمتهای این بازی بشمار می رود . داستانی که نه به نسخه های قبلی Parasite Eve ارتباط دارد و نه هیجانی جدید برای یک تجربه جدید . داستان در واقع در مورد سفر به گذشته ، اینده و حال است و شخصیت Aya Brea با سفر به زمان قصد نجات دنیا در زمان حال را دارد . داستان بازی می توانست به مراتب بهتر کار شود و پیچیدیگی ها اینچنینی نداشته باشد . اگر از دوستداران سری PE بوده اید و از 13 سال گذشته خاطراتش را با خود حمل کرده اید از پایان این شماره نیز بسختی عصبانی خواهید شد .


زبل بازدید : 128 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://game-program1.persiangig.com/Images/G_trailers/Protoype%202.jpg
تریلر بازی Prototype 2 را برای شما در این پست گنجانده ایم.این تریلر در دو کیفیت بالا و معمولی آماده شده است. این بازی قرار است در پلتفرم های PS3، Xbox 360 و PC و در روز 5 اردیبهشت 1391 عرضه شود.برای دانلود این تریلر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...
زبل بازدید : 328 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://game-program1.persiangig.com/Wallpapers/Games/S/Default.jpg
در این پست ما تعدادی والپیپر از بازی زیبای Cod: MW3 برای شما کاربران عزیز Game & Program قرار داده ایم.امیدواریم از این کاغذ دیواری ها لذت ببرید.برای مشاهده و دانلود کاغذدیواری ها به ادامه مطلب بروید...




زبل بازدید : 106 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نویسنده ی عنوان Dead Space به Gears Of War حمله کرد ! جناب آقای Chuck Beaver، نویسنده ی عنوان بزرگ Dead Space امروز در طی صحبت هایی اعلام کرد که داستان Gears Of War از بدترین سبک نگارشی در بین بازی ها برخوردار است. در پی همین موضوع کمپانی EA از این شخص پرسید که آیا یک داستان بد می تواند یک عنوان خوب را زیر سوال ببرد ؟! که در ادامه Chuck Beaver پاسخ داد: " اگر مردم به داستان بازی اهمیت دهند، می تواند مهم باشد اما اگر مردم برای داستان ارزشی قائل نباشند، مهم نیست "

او در ادامه ی صحبتهای خود در مورد عنوان Gears Of War گفت: " محور اصلی داستان این بازی دارای موارد توهین آمیز است که متاسفانه مردم قادر به درک این نکته نیستند. داستان این بازی در بدترین حالت نگارشی به سر می برد اما به هیچ عنوان بر روی بازی تاثیر نگذاشته است "

این صحبت ها در حالی از سوی Chuck Beaver مطرح شده است که نویسنده ی عنوان Gears Of War کسی نیست جز Karen Traviss ! کسی که رمان های بزرگ و جذاب Halo و همچنین Star Wars را خلق کرده است.

البته Chuk Beaver در صحبتهای خود به Portal نیز اشاره کرد و گفت: " داستان این بازی بسیار خوب است و همانند طراحی پلتفرمینگ آن، در وضعیت خوبی به سر می برد. همچنین گفت که گیمرهای دنیا سلیقه های مختلفی دارند و نظرشان راجع به اشخاص متفاوت است. به طور مثال تعدادی از مردم Michael Bay را دوست دارند و تعدادی از او متنفرند "

عنوان Dead Space 3 هنوز به طور رسمی از طرف شرکت سازنده ی آن معرفی نشده است اما با صحبت های موجود می توان نتیجه گرفت که این عنوان در حال ساخت است.
زبل بازدید : 109 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

صبح یک روز عادی از خواب بیدار میشوی و مانند همیشه بر این باوری که همه چیز سر جای خودش است. مستقیم سمت یخچال می روی و یک لیوان آب می خوری و از لایه پرده ی پنجره ی آشپزخانه نگاهی به بیرون می اندازی. کمی تامل می کنی و چندین پلک متوالی میزنی و دوباره نگاه می کنی. اینبار با خود میگویی: عجب شوخی مسخره ای. این آدمکای بدترکیب اینجا چه می خواهند ... ؟! لباس کار خود را می پوشی و از در بیرون می روی تا به سمت محل کار خود روانه شوی. ناگهان یک آدم عجیب با ظاهری خونی و به هم ریخته به سمتت می آید، کمی عقب میروی و هنوز باور نکردی که دنیا را زامبی ها شپشو و بدبو فرا گرفته اند . فکر می کنی کسی با تو می خواهد شوخی کند. هنگامی که متوجه میشوی هیچ چیز شوخی نیست، سنگی که زیر پایت هست را برمیداری و با هزار ترس و دلهره، لرزان لرزان نزدیکش می شوی و مغزش را متلاشی می کنی! استودیوی بازی سازی Telltale Games اینبار قصد دارد با خلق دنیایی خشن و سرشار از زامبی های تشنه به گوشت و خون آدم، عنوان جدیدی را در ژانر ترسناک به وجود آورد. The Walking Dead چندی پیش توسط Warner Bros Interactive (ناشر بازی) معرفی گردید. الگو ساخت این بازی ترسناک از سریالی با همین نام گرفته شده است که هم اکنون از شبکه ی AMC در حال پخش است و دو فصل کامل از آن پخش شده است. این عنوان آرکید قرار است در همین ماه برای کاربران PC | PS3 | X360 در دسترس قرار گیرد. حال با توجه به اطلاعات موجود از این بازی، قصد داریم تا شما دوستداران وب سایت بازی سنتر را با پیش نمایش این عنوان همراه سازیم. پس با ما باشید ...

زبل بازدید : 102 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
God Of War: Ascension معرفی شد

چند روز پیش بخش سرگرمی‌های سونی عکس‌هایی در صفحه فیس*بوک خود قرار داد و تاریخی را مشخص کرد که در آن روز بازی جدیدی معرفی می‌شود. آن روز رسید و آن بازی چیزی جز God Of War: Ascension نبود. بلاخره بعد از مدت‌ها شاهد بازگشت یکی از اسطوره‌های دنیای بازی یعنی Kratos از سوی سونی خواهیم بود.

God Of War: Ascension یک عنوان شماره دار نیست. این قسمت یک پیشگفتار از تمام وقایع قبل از سه گانه God Of War است. زمانی که Kratos هنوز به روح اسپارتا تبدیل نشده بود، زمانی که او به دنبال آزادی، رستگاری و انتقام خون خانواده‌اش بود.

این عنوان، جاه طلبانه ترین قسمت از تمام ماجراجویی‌ها و خون‌ریزی‌های سری God Of War است و به نظر می‌رسد بازی برای سال 2013 در نظر گرفته شده، اما هیچ تاریخ دقیقی از انتشار آن منتشر نشده است.


زبل بازدید : 125 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://game-program1.persiangig.com/Images/NB_Pics/Iam-alive_NB.jpgآدم ها تغییر کرده اند. آنها دیگر به دنبال مقام و منصب نیستند بلکه به دنبال طعمه ای هستند تا با شکار آن شکم خود را سیر کنند و حتی از گوشت و خون هم نوع خود نیز در این دنیای مرده نمی گذرند. دنیایی که حال تبدیل به خرابه هایی شده که زیر توده های گرد و خاک مدفون است و حتی نور خورشید در میان ظهر به سختی از لابه لای هوای غبار آلود و مهلک آن دیده می شود. زندگی دیگر از این محیط رخت بسته، همان طور که انسانیت نیز به فراموشی سپرده شده است. با این وجود من زنده ام و به امید پیدا کردن شما به راه خود ادامه می دهم.

I Am Alive ساخته جدید Ubisoft Shanghai پس از گذر از مسیری پر پیچ و خم در مرحله تولید و مدتی تاخیر نسبت به نسخه XBL که چند هفته پیش منتشر شد، حال بر روی شبکه PSN منتشر شده است و در ادامه باید دید که تا تا چه مقدار توانسته درون قلب گیمرها جا بگیرد و تا کی قرار است در ذهن ها زنده بماند . پس از معرفی بازی با نمایش CG مجذوب کننده ای از سوی Darkworks در جولای 2008 و ایده هایی که همراه آن به ذهن خلاق گیمرها جاری شد و حضور احتمالی جید ریموندی که با ساخت Assassin’s Creed اعتماد طرفدران را به خود جلب کرده بود همه چیز آماده و محیای عنوانی در خور توجه بود و همه منتظر بودند که اولین نمایش بازی را به نظاره بنشینند .

باما در ادامه مطلب همراه باشید...
زبل بازدید : 177 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Crysis 3 رسما رونمایی شدپس از شایعتی که چند روز اخیر فضای اینترنت را در بر گرفته بود، امروز EA به طور رسمی از سومین شماره از عنوان تحسین شده Crysis رونمایی کرد و آن را بزرگترین "شوتر بلاک باستر" سال بعد نامید.
Cevat Yerli مدیر عامل شرکت Crytek در این مورد گفت: "Crysis 3 مخلوطی از شوتر سندباکس، مبارزات پیشرفته و اسلحه های مدرن انسانی و فضایی خواهد بود که دوست داران سبک شوتر عاشق آن خواهند شد."
ایشان ادامه داد: "به کمک آخرین تکنولوژی های به کار رفته در CryEngine3.0، ما توانایی ارائه محیطی با 7 تم مختلف خواهیم داشت که یک تجربه خیره کننده از لحاظ بصری و مرتبط با گیم پلی ارائه خواهد داد."

حوادث Crysis 3 در سال 2047 و در شهر نیویورک رُخ خواهد داد. مانند شماره قبل، شخصیت اصلی بازی Prophet خواهد بود. او به نیویورک که اکنون تقریبا تخریب شده و پوشیده از درخت است برگشته است. ولی با شهری شبیه به یک گنبد نانویی و تحت سلطه نیروهای Cell مواجه می شود. گنبد نانویی، بخشی از طرح و نقشه Cell برای سلطه بر دنیا است. بازیکنان در بازی با هر دو نیروی انسانی و فضایی مبارزه خواهند کرد.

Crysis 3 در بهار 2013 برای سه پلتفرم PC، PS3 و X360 منتشر خواهد شد.

جهت دیدن عکسهایی از این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...


تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 400
  • بازدید ماه : 1,032
  • بازدید سال : 6,783
  • بازدید کلی : 139,976