Epic Games امیدوار است که تکان کمی به عنوان Gears of War: Judgment بدهد .
شرکت توسعه دهنده همراه با کمک های People Can Fly در تلاش برای توسعه و ساخت بازی هستند .
اما این تیم بروی رویکردهای جدیدی نیز تاکید دارد که از جمله آنها میتوان به رویکرد جدید نسبت به داستان سرایی , کنترل ها و همچنین طراحی بازی اشاره کرد .
ما با آقای Rod Fergusson مدیر استودیو تولید در مورد زمان مورد نیاز برای طراحی نشانه ها از عناوین FPS تا عناوین IOS صحبت کرده ایم و همچنین میزان
تسلیم شدن فن ها , و اینکه این مطلب چه ارتباطی با نسل آینده سری باز های Gears of War دارد .
برای دیدن ویدئو گفتگو به منبع مراجعه کنید
منبع
شرکت توسعه دهنده همراه با کمک های People Can Fly در تلاش برای توسعه و ساخت بازی هستند .
اما این تیم بروی رویکردهای جدیدی نیز تاکید دارد که از جمله آنها میتوان به رویکرد جدید نسبت به داستان سرایی , کنترل ها و همچنین طراحی بازی اشاره کرد .
ما با آقای Rod Fergusson مدیر استودیو تولید در مورد زمان مورد نیاز برای طراحی نشانه ها از عناوین FPS تا عناوین IOS صحبت کرده ایم و همچنین میزان
تسلیم شدن فن ها , و اینکه این مطلب چه ارتباطی با نسل آینده سری باز های Gears of War دارد .
برای دیدن ویدئو گفتگو به منبع مراجعه کنید
منبع