loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 129 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (0)
مدیر Team Ico، آقای Fumito Ueda اعلام کرده که مرحله تحقیق و توسعه بازی The Last Guardian به پایان رسیده (R&D phase) و تیم به حالت crunch mode برای خلق یک بازی بسیار برجسته و عالی رفته است( حالتی که تیم ها پس از اینکه مدت ساخت بازی طولانی شده و در مراحل نهایی ساخت به سر می برند برای اتمام کار زمان اضافی طلب می کنند تا بازی را به اتمام برسانند.معمولا در این زمان حقوقی به افراد داده نمی شود.البته این مورد بستگی به شرکت و بازی ساخته شده دارد چرا که معمولا پس از اتمام کار ضرر وارد شده بر تیم به نحوی جبران می شود)


وی در گفتگو با EU PS Blog اعلام کرده است که مرحله تحقیق و توسعه بازی پایان یافته و او امیدوار هست که با تریلر جدیدی که در نمایشگاه TGS امسال به نمایش در آمده همه ظن و گمان ها نسبت به سمت وسوی بازی از بین برود
" در سالی که گذشت ما بر روی صورت و شکل نهایی بازی کار کردیم و حال من بسیار خوشحالم که می توانم بگویم که ما تصمیم نهایی خود را گرفته ایم و حال می خواهیم به تکمیل (Full production) بازی بپردازیم"
" ما از تجاربی که در ICO و Shadow of the Colossus بدست آوردیم آموختیم که انجام ساخت بازی و تحقیقات در آن واحد پروسه ساخت را کند می کند برای همین پس از تحقیق و توسعه و آزمایش روی تکنولوژی و سیستم جدید شروع به ساخت و تکمیل نهایی بازی کردیم"
"من خوشحالم که می توانم این را بگویم که ما در مرحله crunch mode هستیم"

"من همیشه به ساخت بازیی فکر می کردم که همیشه آرزوی بازی کردن آن را داشتم ولی آن بازی وجود خارجی نداره و حال می خواهم این آرزو را برآورده کنم"
" به عنوان یک سازنده فکر می کنم که ساخت یک تجربه واقعا کامل و ایجاد یک واقعیت قابل باور در دل یک دنیای افسانه ای در طبیعت تعاملی دنیای بازی بسیار مهم و منحصر به فرد هست"

"آخرین تریلری که ما منتشر کردیم باعث شد که شایعاتی مبنی بر پایان های غم ناک بازی بدلیل مشاهده پیکان های موجود بر پشت Trico و پایان های دو بازی قبل(ICO/SOtC) پخش شود. ما می خواهیم تمام این ظن و گمان ها مربوط به سمت و سوی داستان بازی از بین زفته و در عوض مقدار بیشتری از رابطه احساسی بین Trico و پسرک را به شما نشان بدهیم. رابطه بین این دو هسته مرکزی بازی را تشکیل می دهد."



"رابطه بین این دو خیلی شبیه سنگ، کاغذ و قیچی می باشد.زمان هایی در بازی وجود دارند که Trico به عنوان کاغذ و پسرک به عنوان سنگ و دشمنان به عنوان قیچی در بازی محسوب می شوند.این یک رابطه مثلثی است به شکلی که قدرت به موقعیت و مکان مرتبط است.به عنوان مثال Trico نمی تواند به مکان های کوچک وارد شود و در مقابل پسرک از بالا رفتن از بلندی ناتوان است.در این هنگام این دو بهم کمک می کنند.
در SOtC گیمر ها واقعا علاقه خاصی به رابطه بین دو شخصیت اصلی داشتند.تفاوت اینجاست که رابطه بین Agro و Wander در شروع بازی وجود داشت و در همان اوایل بازی دو شخصیت کاملا به هم وابسته بودند در صورتی که رابطه بین Trico و پسرک یک رابطه کاملا جدید است که در طول بازی عمیق تر می شود.
Udea همچنین گفت که رابطه بین Trico و پسرک مانند رابطه بین Agro و Wander در SOtC نیست که در ابتدای بازی وجود دارد.

در مقایسه با Agro که یک حیوان بالغ و رام شده بود Trico وحشی تر و تقریبا در سنین بلوغ قرار دارد که همین موضوع در شکل دهی شخصیت این حیوان در بازی ایفای نقش می کند و به بازی کمی چاشنی طنز (humor) اضافه می کند.

شاهکار The Last Guardian در تعطیلات 2011 به شکل اختصاصی بر روی کنسول PS3 منتشر خواهد شد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 1,305
  • بازدید سال : 7,056
  • بازدید کلی : 140,249