loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 122 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)


به نام خدا و درود بر شما

هزاران شخصیت در دنیای بازی های ویدئویی تا به حال ایفاش نقش کرده اند . بسیاری از آنها به یاد ماندنی بوده اند و هستند و خواهند بود . بسیاری از آنها نیز پس از مدت ها که بازی را تمام کرده ایم با ما میمانند . اما ... بعضی از شخصیت های اصلی بازی ها کمی فرق میکنند و میتوان آنها را در لیست بهترین شخصیت های دنیای بازیهای ویدئویی در تمام دوران جای داد . در اینجا بدون هیچ گونه منظوری خاص ، به برخی از بزرگترین ، فراموش نشدنی ترین شخصیت هایی که تاکنون در دنیای بازیهای ویدئویی مشاهده کردیم نگاهی می اندازیم.

Thomas Angelo – MAFIA
شریف،پاک و دوست داشنی بهترین کلمات در وصف او هستند. یک راننده تاکسی ساده که در یک شب با نجات دو نفر از مرگ که در آینده بهترین دوستانش شدند، پا به دنیای مافیایی بگذارد و از یک راننده تبدیل به یک گانگستر حرفه ای شود.او با قوانین ارزشمندش سند مرگ خود را امضا کرد و برای ما به قدری عزیز بود که بعد از مرگش بغض گلوی مارا گرفت و تحت تاثیر عاطفی قرار داد.

Dante – Devil May Cry

وقتیکه ما میگوییم Dante منظورمان Dante واقعی است . نه نسخه Twightlight شده دانته در آخرین نسخه بازی . Dante روزهای خوش PS2 همه چیزی را که از یک نیمه شیطان انتظار داشتیم را داشت . شمشیر بزرگ ، عالی ، نصف کردن دشمنان تنها با یک ضربه . !!! " یادش بخیر !!! "

Samus Aran – Metroid

وقتیکه تصمیم گرفتیم Samus را به این لیست وارد کنیم بر سر مکان او در لیست شک داشتیم اما پس از کمی فکر مطمئن شدیم که قرار دادن او در اوایل لیست بهترین کار است . اما همانند Dante من باز هم در مورد این دختر افاده ای که در آخرین نسخه سری Metroid حضور خواهد داشت صحبت نمیکنم . بلکه در مورد دختری فوق العاده با طراحی عالی در روزهای اول Metroid صحبت میکنم . من در مورد دختری صحبت میکنم که تا موقعی که لباسش را در نیاورد (!!!) بعضی ها نمیدانستند این یک دختر است . بله ...

Kratos – God of War

ممکن است Kratos یک پسر خوب نباشد . درست است . Kratos ارزشی برای زندگی انسانی قائل نبود و هر کسی را که سر راهش قرار میگرفت بدون توجه به فانی بودن ، یا جاویدان بودن یا هر چیز دیگری را میکشت . اما ما او را دوست داریم چونکه قاتل اسپارتان ما و پسر قلب سنگی ماست .

Mario – Mario/Donkey Kong

Mario شاهدی واقعی زمان است . از زمانیکه برای اولین بار در نسخه اول Donkey Kong دیده شد تا حتی موقعی که حتی او اسمی هم نداشت . از آن زمان Mario ثابت کرد که یک سپاه کامل و واقعی است که به تنهایی بارها و بارها شاهزاده خانم خود را نجات میدهد ، فضا را زیر پا میگذارد ، ماشین مسابقه میراند و هر چیز دیگری که به ذهنتان خطور کند . اما اصلی ترین دلیل برای انتخاب Mario برای حضور در این لیست وفاداری Mario بود .

Ezio – Assassin’s Creed

هر کسی که بتواند به راحتی به بلندترین آسمان خراش های زمان خود همانند کلیسا دست بیابد و بعد از آن درون توده کوچکی از علوفه بپرد و نگذارد هیچگونه صدمه ای ببیند در لیست من جا خواهد داشت . این قاتل بدون هیچ مشکلی ساختمان ها را در می نوردید ، مخفی میشد ، در جمع ها با زوبینش مخفی میشد و مطمئن میشد که دشمنش به مخفیانه ترین وجه ممکن کشته میشود ، لیاقت بودن در این لیست را دارد . Ezio برای اولین بار در دومین نسخه از سری معروف AC به ایفای نقش پرداخت و پس از مدتی کوتاه در دل بسیاری از گیمر های زمان خود جای گرفت و این موجب شد تا Ubisoft داستان Ezio را به دو نسخه بعد بکشاند و سرانجام در AC : Revelation به داستانش پایان بدهد . شاید Ubi توانسته باشد داستان Ezio را در دنیای بازیهای رایانه ای به پایان رسانده باشد اما برای همیشه این شخصیت در دل گیمرها جای خواهد داشت .

Gordon Freeman – Half Life

این اسلحه هر کسی را قهرمان میکند . Half Life برای ما به معنی اسلحه معروفش نیست بلکه تمام کمال به معنی Gordon Freeman است . Gordon شخصیتی بود که به معنای واقعی بازیکن میتوانست با او ارتباط برقرار کند . اگر چه او در لیست ما در این مکان جای دارد و کمتر به او در دنیای بازیهای توجه میشود اما در دنیای بازیهای کامپیوتری تبدیل به یک نماد شده است.

Link – Legend of Zelda

مطمئنا ، Link حرف زیادی برای گفتن ندارد اما به این معنی نیست که لیاقت بودن در لیست بهترین شخصیت های دنیای بازیهای کامپیوتری را ندارد . همیشه در حال مبارزه با شیطان و نجات Zelda است . او وفادارترین شمشیر زن باشرافتی خواهد بود که شما میتوانید پیدا کنید .

Solid Snake – Metal Gear
Snake یعنی خونسردترین و جالب ترین مامور مخفی که میتوانید پیدا کنید . ما بزرگ شدن و تبدیل شدن او به بهترین مامور را دیده ایم . تیر اندازی ، کشتن ، مخفی ماندن در کانالهای هوا ، هیچ چیز نمیتوانست Snake را از رسیدن به هدفش باز دارد . بهترین حرکتش ؟؟؟ مخفی شدن در زیر یک جعبه ساده و قدیمی مقوا !!! و به آرامی خزیدن در طول اتاق . هنوز هم به یاد آوردن این حرکتش مرا به وجد می آورد .


Cloud Strife – Final Fantasy VII

تمامی نسخه های سری Final Fantasy ستارگانی داشته اند اما FFVII هم یک بازی خوب بود و هم یک ستاره خوب داشت ، Cloud Strife . او ممکن است مظهر یک شخصیت RPG باشد اما Cloud Strife کارش را درست انجام میداد . شمشیر بزرگ ، داستانی پر از رمز و راز و لایه لایه . ما را به این وادار کرد که او را قهرمان تمامی نسخه های این سری بدانیم .


ما در اینجا ده شخصیت از برجسته ترین شخصیت های دنیای بازیهای کامپیوتری را لیست کردیم . اگر شما یک نام یا یک بازی را نمیپسندید ، شخصیت های دوست داشتنی و به یاد ماندنی خود را با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم لیستی بزرگتر تهیه کنیم.(این لیست به ترتیب نمیباشد)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 655
  • بازدید ماه : 1,287
  • بازدید سال : 7,038
  • بازدید کلی : 140,231