loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 183 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
Criterion حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Need For Speed: Most Wanted بر روی PC را اعلام کرد. Need For Speed: Most Wanted در تاریخ 30 اکتبر 2012 (9 آبان 1391) در ایالات متحده و در تاریخ 2 نوامبر (12 آبان) در اروپا منتشر خواهد شد.

Minimum Specifications (حداقل سیستم مورد نیاز):

OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended Specifications (سیستم پیشنهادی):
OS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive

Source

زبل بازدید : 117 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
بر اساس آگهی جذب همکار که از سوی استودیوی Sledgehammer منتشر شده معلوم می شود این استودیو برای ساخت Call of Duty بعدی نقشه هایی در سر دارد. بر اساس این آگهی استخدام، ساخت بازی برای دو کنسول PS3 و X360 حتمی شده ولی حرفی از نسخه PC به میان نیامده است.

زبل بازدید : 137 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
بر اساس اطلاعات منتشر شده از طریق سایت Kotaku، استودیوی Playdead در حال ساخت بازی بعدی Limbo است. همچنین اولین آرت ورک این بازی هم در اینترنت منتشر شده است. Limbo 2 برای عرضه بر روی X360, PS3, PC و Mac لیست شده است.

زبل بازدید : 86 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
بازی Diablo III در طول ماه می بیش از 1 میلیون نسخه در ایالات متحده فروش داشته است، این در حالی است که فروش دو بازی Max Payne 3 و Ghost Recon: Future Soldier در طول همین مدت حدود 400 هزار نسخه بوده است. فروش این دو بازی حتی 200 هزار نسخه کمتر از پیش بینی ها بوده ولی به هر حال Max Payne 3 و Ghost Recon: Future Soldier جزو محبوب ترین بازی های ماه می در ایالات متحده بوده اند.

زبل بازدید : 118 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

www.playstation4.mihanblog.com
EA اعلام کرد بازی OverStrike که توسط Insomniac Games در حال ساخت است به این دلیل در نمایشگاه E3 2012 به نمایش در نیامد، زیرا طراحی بازی هنوز جای کار دارد. همچنین این شرکت قول داده تا این بازی را در نمایشگاه گیمزکام به طور کامل به نمایش بگذارد.

زبل بازدید : 207 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

«رگبار» قسمت جدیدی از سری سایلنت هیل است که چند هفته ی قبل وارد بازار شده. این بازی تمام نکات مثبت بازی را حفظ کرده و سازندش Vatra Games نخواسته تغییر آشکاری در بازی ایجاد کند.
شخصیت این بازی مورفی پندلتون است که شخصیت بسیار گنگ و مبهمی دارد. در ابتدای بازی شما در زندان ryall state هستید و دلیل زندانی شدن شما مشخص نیست و با پیشروی در این بازی به این حقیقت پی می برید.
بنا به دلایلی زندانیان باید به یک مکان دیگر منتقل بشوند که مورفی پندلتون هم جزو همان زندانی هاست ولی در بین راه اتوبوس به یک دره ای سقوط می کند و تمام زندانیان و کسانی که در اون اتوبوس بودند کشته می شوند به جز مورفی پندلوتون و افسر پلیس زن… بعد از بهوش آمدن مورفی می فهمیم که او اصلاً قصد فرار کردن ندارد چون با صدای بلند دنبال افرادی هست که در اتوبوس بودند…
همان اوایل بازی متوجه می شوید که شما در بازی انتخاب هایی دارید که روی بازی تان کم و بیش تاثیر دارد… اولین تصمیمی که باید انتخاب کنید همان لحظه ایست که افسر پلیس به دره سقوط می کند و شما باید بین کمک کردن و نکردنش یکی را انتخاب کنید… داستان این بازی مثل سری های قبلی این بازی بسیار راز آلود است و شما با پیشروی در بازی باید به داستانش پی ببرید…
با ورود به شهر سایلنت هیل شما متوجه می شوید که ماموری تان در بازی مشخص شده و آن هم فرار از این شهر است…

-

-

اغلب مبارزات شما در رویارویی با گروهی از دشمنان در محیط باز روی می دهد این اتفاق باعث می شود که مورفی در مبارزه به سلاح های بیشتری دسترسی داشته باشد و همچنین بتواند در مقابله با حمله ی هیولاها به خوبی از خود دفاع کند. در رگبار مورفی تنها می تواند از یک سلاح در یک زمان استفاده کند، این قسمت بیشتر برای واقع گرایانه شدن بازی طراحی شده و شما مدام مجبور هستید که سلاح های خود را عوض کنید. کپسول های آتش نشانی، صندلی، لامپ و بسیاری از موادی دیگر سلاح هایی هستند که در مبارزات استفاده خواهند شد البته هر کدام از این سلاح ها در صورت استفاده زیاد شکسته و از هم جدا می شوند. مثلا اگر شما با یک چنگک باغبانی در حال مبارزه با یک دشمن باشید بعد از مدتی درگیری قسمت چنگک جدا خواهد شد و فقط چوب آن باقی خواهد ماند.
گزینه های اضافه ای هم مثل دفع حملات برای پیچیدگی مبارزات به بازی اضافه شده است اما تمرکز بسیار کم سازندگان باعث شده که تقریبا نتوانید از این موارد به خوبی استفاده کنید.

-

-

این که رگبار در بخش گیم پلی سعی کرده قسمت های جدیدی را هم فقط به جای تقلید از سری های قدیمی ارایه دهد اما کاملاً مشخص است که سازندگان خطر ریسک در تغییراتی بزرگ در گیم پلی را نپذیرفته اند. به عنوان یک مثال خوب می توان به مه اشاره کرد که در قسمت های قبلی اغلب ضخیم و غلیظ بود اما در این نسخه فقط کمتر برجسته شده است، اما با این حال گیم پلی بازی کماکان لذت بخش خواهد بود.

-

-

بحث در مورد گرافیک را می توان به چند قسمت تقسیم کرد. مثلاً در مورد طراحی شخصیت ها، جزییات صورت و بدن مورفی بسیار عالی کار شده، لباس ها و موهای او در هنگام حرکت کردن چروک و تکان خواهند شد و حتی در هنگام رفتن زیر آب و باریدن باران او به زیبایی خیس می شود دیگر شخصیت های اصلی هم با این که به هیچ وجه به خوبی مورفی طراحی نشده اند اما قابل قبول هستند. بافت‌های به کار رفته در بازی با دقت طراحی شده است به طوری که جزییات در و دیوار‌ها نمایان است و آثار خرابی در گوشه گوشه آن به چشم می‌خورد. همچنین طراحی آب هم عالی است و بازتاب انعکاس خود را در آب می توانید به زیبایی ببینید، نورپردازی در بازی کاملا به صورت پویا بوده و شما قادر خواهید بود به‌ وسیله ی چراغ قوه ی خود (که وسیله‌ای جدا نشدنی در این بازی‌هاست) نور را در هر کجای صحنه که دوست دارید بیندازید. نکته ی دیگر که باید به آن اشاره کرد تخریب پذیری محیط است که بسیار محدود و در حد صفر است و فقط محدود به شکستن چند عدد شیشه و یا بریدن اجسام به منظور عبور از آن هاست…

-

-

در بازی های قبلی Silent Hill موسیقی یکی از تاثیرگذارترین قسمت ها در برخورد های تهدید آمیز بود. این بخش همچنین با مخلوط شدن با سر و صدا های رادیویی، فریاد هیولا ها و صدا های مرموز لحظات بسیار وحشتناکی را به ارمغان می آورد. در مقابل، رگبار در نقاطی که مبارزات جریان دارد بیشتر سکوت حاکم است همچنین موسیقی بازی با این که بسیار زیبا و شنیدنی است اما در اغلب اوقات کاملا غایب است و در حالی که هنوز هم اثر صدا های رادیویی و فریاد هیولا ها در بازی وجود دارد اما می توان بیان کرد که این قسمت دیگر تاثیر خود را از دست داده است. گاهی اوقات موسیقی و صدا های محیط بازی به اثری بسیار بزرگ تبدیل می شود اما اغلب در مبارزه احساس عادی خواهید داشت…

-

-

سایلنت هیل: رگبار عنوانی است که توانسته در برخی از لحظات بسیار درخشان ظاهر شود با این که شاید نتوانید با برخی از گزینه هایی که Vatra در بازی گنجانده به خوبی کنار بیایید اما کار سازندگان در دوباره ساختن شهر قدیمی سایلنت هیل موفقیت آمیر بوده است و هنوز هم یکی از عناوینی است که می‌تواند در سبک Horror و بازی‌های ترسناک حرفی برای گفتن داشته باشد…

تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 478
  • بازدید سال : 6,229
  • بازدید کلی : 139,422