loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 134 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Batman: Arkham Asylum انقلابی بزرگ در بین بازی هایی بود که از روی ابر قهرمان ها ساخته می شدند. نسخه دوم آن که Batman: Arkham City نام دارد، آمده تا بازیکنان را با تجربه ای جدید و کاملاً منحصر به فرد روبرو کند که تا کنون در هیچ بازی دیگری مشاهده نشده است. از نمایش های اولیه این عنوان می توان به این نتیجه رسید که با یک بازی بسیار فوق العاده روبرو خواهیم بود که به احتمال زیاد می تواند یکی از بهترین عناوین امسال باشد. ماه آینده این بازی راهی بازار می شود و بازیکنان دوباره در نقش شوالیه تاریکی قرار خواهند گرفت. پیش نمایش های زیادی از بازی منتشر شده، اما شاید خیلی از بازیکنان از نکات جدید و جالب توجه این بازی آگاهی نداشته باشند. در این مطلب به بیان قسمت های هیجان انگیز بازی می پردازیم.

گردش در شهر دیوانه ها

یکی از بزرگ ترین تغییرات این بازی نسبت به نسخه قبل، وسعت محیطی است که بازیکنان در آن قرار می گیرند. در این عنوان، بازیکنان پا به شهری بزرگ می گذارند که تمام قسمت های آن شاهد وقوع اتفاقات مختلف است. Arkham City تمام تمرکزش را روی این موضوع گذاشته که یک حالت گردش آزاد عالی را به نمایش بگذارد. می توانید به قسمت های مختلف شهر بروید و مراحل فرعی زیادی را انجام دهید. می توانید روی زمین راه بروید یا بر فراز شهر به پرواز دربیایید و شهروندان مختلف را نجات دهید.

بیش از 40 ساعت گیم پلی

یک بازی باید دارای چه ویژگی ای باشد تا ارزش پول شما را داشته باشد؟ احتمالاً دوست ندارید، پول زیادی بابت بازی ای بپردازید که تنها 5 ساعت مشغول آن باشید و دوباره آن را از ابتدا شروع کنید، حتی اگر دارای بخش آنلاین هم باشد! Arkham City بیش از 40 ساعت گیم پلی پیش روی شما قرار می دهد. این زمان، شامل داستان اصلی و مأموریت های فرعی بازی می شود. همچنین 45 دقیقه میان پرده هم در طول داستان قرار دارد که دیدن آن ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود. حتی اگر هم دوست نداشته باشید که مراحل بازی را ادامه بدهید، می توانید در شهر به گشت و گذار بپردازید و قسمت های مختلف آن را مشاهده کنید.

شخصیت های بیشتر

تا این لحظه شخصیت های ریدلر (Riddler)، رابین (Robin)، جوکر (Joker)، کت ومن (Catwoman)، بین (Bane)، زاسز (Zasz)، تو فیس (Two Face)، جک رایدر (Jack Ryder)، هارلی کویین (Harley Quinn)، کویینسی شارپ (Quincy Sharp)، گوردون (Gordon)، هوگو استرنج (Hugo Strange)، تالیا الغول (Talia al’Ghul)، پنگوئن (Penguin) و کالندارمن (Calendar Man) در بازی حضور دارند. در واقع این ها شخصیت هایی هستند که تا این لحظه حضور آن ها در بازی تأیید شده است. خیلی از این شخصیت ها دوست هستند و خیلی از آن ها نقش منفی در بازی ایفا می کنند. داستان بازی بین این شخصیت ها در گردش است و همیشه چالش جدیدی را پیش روی بازیکن قرار می دهد.

شخصیت های قابل بازی بیشتر

رابین از جمله شخصیت هایی است که همیشه در کنار بتمن حضور دارد. بتمن هم علاقه زیادی به کت ومن دارد. از همین رو، هر دوی این شخصیت ها به صورت قابل بازی در این عنوان حضور دارند. بتمن همچنان نقش اصلی بازی را دارد و در کنار او رابین و کت ومن قسمت های هیجان انگیزی را پشت سر می گذارند. تا این لحظه فقط قسمت های قابل بازی با کت ومن به نمایش درآمده و بازیکنان با او آشنا شده اند. او سریع است و ضربه های ترکیبی جالبی را اجرا می کند. در کنار این شخصیت ها، امیدواریم که شخصیت های دیگری به صورت قابل بازی در این عنوان حضور داشته باشند.

ابزار و سلاح های بیشتر

تا کنون فکر کرده اید که اگر بتمن ابزار و سلاح های خارق العاده اش را نداشت، چه می شد؟ احتمالاً او در بسیاری از نبردهایش شکست می خورد. در این بازی ابزار و سلاح های مختلفی برای بتمن طراحی شده اند. یکی از آن ها کمربند او است. همچنین وسایلی که قبلاً در بازی Arkham Asylum حضور داشتند، در این بازی نیز قابل استفاده خواهند بود. در این نسخه بازیکنان با بمب های دودزا مواجه خواهند شد. همچنین ابزار بسیار زیادی هم برای بازی طراحی شده که هنوز اطلاعات زیادی از آن ها در دست نیست.

مبارزهای نفس گیر

سیستم مبارزه ها در Arkham Asylum بسیار هیجان انگیز و خارق العاده بود. استودیوی بازیسازی Rocksteady در این نسخه، سیستم مبارزه ها را ارتقاء داده تا بازیکنان با هیجانی به مراتب بیشتر از قبل روبرو شوند. در این بازی، مبارزه ها خیلی بهتر شده اند و انیمیشن های زیادی برای ضربه های جدید طراحی شده اند. حالت Strike بازی نیز روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته و عالی از کار درآمده است. در زمان مبارزه ها می توان از سلاح هایی مانند Explosive Gel هم استفاده کرد. سیستم پرواز بتمن هم بسیار بهتر از قبل شده، کنترل او به مراتب آسان تر شده و بازیکنان به خوبی حس پرواز در شهر را تجربه خواهند کرد.

معماهای آقای ریدلر!

چالش ها و معماهای شخصیت ریدلر یکی از قسمت های جالب در این نسخه خواهد بود. بازیکنانی که در نسخه قبلی معماهای او را حل کرده بودند، می دانند که در این نسخه کار آسانی را پیش رو ندارند. اینبار گیم پلی بیشتر و معماهای مختلف و سخت تر در انتظار بازیکنان هستند. در این بازی با بیش از 400 معمای مختلف از ریدلر مواجه خواهید شد که در قسمت های مختلف شهر پراکنده شده اند. با وجود یک شهر بسیار بزرگ، این تعداد معما کاملاً منطقی به نظر می رسد. بهتر است از همین الاًن خود را برای حل کردن این معماها آماده کنید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 325
  • بازدید ماه : 957
  • بازدید سال : 6,708
  • بازدید کلی : 139,901