اپیک از آنریل انجین 4 با یک اسکرین شات خیره کننده که نشان می دهد با نسل بعدی کنسول ها چه چیزی هایی ممکن است ,پرده برداری کرده است.
در مقاله ی Wired کارمندان اپیک در مورد تکنولوژی آنریل 4 بحث کردند که در پشت در های بسته و تحت NDA در نمایشگاه GDC چند وقت پیش نمایش داده شده بود.
اسکرین شات از 153 second Unreal Engine 4 real-time demo که به وسیله ی Nvidia Kepler GTX 680 به وجود آمده است گرفته شده است.
که یک شیطان زره پوش را در یک قطعه ی درون کوه نشان میدهد. این دمو طراحی شده است که lens flare و distortion , environmental destruction و دیگر تکنیک های گرافیکی را نشان دهد.
آنریل 4 خود دارای نورپردازی پویا می باشد که طبق گفته ی Wired براساس خواص ذاتی خودش واکنش نشان میدهد نه بر اساس افکت های برنامه نویسی شده.
در مقاله ی Wired کارمندان اپیک در مورد تکنولوژی آنریل 4 بحث کردند که در پشت در های بسته و تحت NDA در نمایشگاه GDC چند وقت پیش نمایش داده شده بود.
اسکرین شات از 153 second Unreal Engine 4 real-time demo که به وسیله ی Nvidia Kepler GTX 680 به وجود آمده است گرفته شده است.
که یک شیطان زره پوش را در یک قطعه ی درون کوه نشان میدهد. این دمو طراحی شده است که lens flare و distortion , environmental destruction و دیگر تکنیک های گرافیکی را نشان دهد.
آنریل 4 خود دارای نورپردازی پویا می باشد که طبق گفته ی Wired براساس خواص ذاتی خودش واکنش نشان میدهد نه بر اساس افکت های برنامه نویسی شده.