loading...
مرکز گیمرهای حرفه ای
زبل بازدید : 144 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

10 حقیقت در مورد بازی Last Of US که همه باید بدانند

صنعت ما این است که ذاتا با فرانچیز و Sequel ، Prequel و Side Storie مختلف آن ، پیش برویم . هنگامیکه یک IP جدید مثل The Last Of Us معرفی میشود ، من وظیفه خود میدانم تا در مورد نوآوری های معمول این برند جدید تحقیق کنم . بگذارید یافته های خود را در مورد این بازی با شما به اشتراک بگذارم.

1.همه عناوین بزرگ در چند ماه گذشته دنباله هایی داشته اند . دنباله ها مهم نیستند ، مهم نوآوری هستند که برخی عناوین در آن شکست خوردند . Modern Warfare 3 ، Assassins Creed Revelations ، Super Mario 3D Land و ... همه بازیهای بزرگی هستند اما آنها چیز جدیدی برای عرض احترام به فرانچیز خود نداشتند . شنیدن در مورد یک ویژگی کاملا جدید هر کسی را به سوی خود جلب میکند ، و چیزی که به من برای عناوین اصلی امید میدهد این است که ما میتوانیم در سال 2012 و 2013 نیز به آنها نگاهی بیندازیم .

2.برگردیم به زمانیکه من برای اولین بار به صنعت گیم وارد شده بودم ، Naughty Dog یک شرکت صرفا کلاسیک بود ، که با سری مشهور Crash Bandicoot به شهرت رسیده بود . با کار بر روی سری بازیهای Uncharted ، آنها به یکی از با ارزش ترین تولید کننده ها تبدیل شدند . با ساخت The Last Of Us این استودیو باز هم میخواهد جای خود را در جایگاه بزرگترین تولید کننده بازی استوار کند . که با توجه به تخصص آنها این کار دور از ذهن به نظر نمی آید .

3.انحصاری ها ممکن است از گستردگی بازی بر روی یک پلتفرم جلوگیری کند اما در مورد انحصاری های PS3 ، این دستگاه به سازندگان اغلب قدرت بیشتری برای پردازش بازیشان به آنها میدهد . هنگامیکه به بحث در مورد گرافیک میپردازیم ، این دستگاه کنسول های دیگر این نسل را به راحتی کنار میزند . با داشتن این ایده در ذهن ، ما با خیال را میتوانیم فرض کنیم که The Last Of Us از لحاظ گرافیکی حیرت آور خواهد بود.

4.بازی The Last Of Us به ظاهر در روزهای مدرن آمریکا جریان دارد اما آمریکایی که توسط قارچ اسرار آمیزی مبتنی بر طاعون ویران شده است دیگر مدرن نیست . دنیای آخر الزمانی بازی جزء کلیشه های بازیها است که کم و بیش تا این اواخر از آن استفاده میشد درحالیکه هنوز من در این مورد شک و تردید دارم که دنیای The Last Of Us به نظر میرسد کمی بهتر تزئین شده و پر جنب و جوش تر از دیگر دنیاهای آخر الزمانی است .

5.رهبر خلاق استودیو Neil Druckmann اعلام کرده است که میخواهد با The Last Of Us در داستان سرایی به دیگر سازندگان درس هایی بیاموزد . وبلاگ PlayStation طی خبری اعلام کرده بود که سازندگان The Last Of Us قول یک " داستان شخصیت محور " و هیجان انگیز را دادند که اغلب در سبک Survival آخر الزمانی گم شده است .

6.بازیهای با ژانر Survival به طور فزاینده ای در سال های اخیر به بازیهای منفوری تبدیل شده اند . عناصر این سبک میتواند هنگامیکه توسط یک سازنده غیر ماهر اجرا شوند افتضاح شوند . من شکی ندارم که Naughty Dog قادر خواهد بود تا به این سبک فراموش شده در صنعت دنیای بازیها روح تازه ای بخشد و آنرا یکبار دیگر به جریان بیندازد .

7.تریلر های نشان داده شده از بازی دو شخصیت بازی به نام های Joel و Ellie را نشان میدهند که داستان The Last Of Us را روایت میکنند . گرچه ما فرصتی بدست نیاوردیم تا شخصیت آنها را به خوبی کنکاش کنیم اما ویژگی دو شخصیت در یک بازی برخی فرصت های جالب در گیم پلی آن بازی ایجاد میکند . با توجه به تمرکز بر روی بخش Co-Op در آخرین عنوان منتشر شده از سوی این استودیو Uncharted 3 ، بازی The Last Of Us نیز میتواند به خوبی از پس بخش Co-Op داستانی بر آید . البته ، این میتواند بیشتر شبیه بازیهایی همچون Enslaved یا Ico باشد یا بیشتر بتوان از این قابلیت برای استفاده از هوش مصنوعی پارتنر به منظور حل پازل های خاص استفاده کرد . در آخرین اخبار منتشر شده از سوی مجله Game Informer تایید شده است که شخصیت Joel شخصیت اصلی بازی خواهد بود و Ellie قابل بازی نخواهد بود.

8.حال که صحبت از دینامیک Enslaved در استفاده از هوش مصنوعی پارتنر در حل پازل های خاص شد ، پس در مورد پیوستن طراح ارشد Enslaved آقای Mark Richard Davies به تیم Naughty Dog نیز بحث خواهیم کرد . برای آن دسته از کسانیکه Enslaved : Odyssey to the West را از دست داده اند ، باید بگوییم که آنها یکی از ماجراجویانه ترین و جذاب ترین گیم پلی های این نسل را از دست داده اند . گیم پلی که بی شک به The Last of Us نیز منتقل خواهد شد.

9.اگر چه موزیک بازیهای ویدئویی در طول دهه گذشته به طور فزاینده ای مورد توجه و احترام واقع شده است ، هنوز هم تعداد بازیسازهایی که تنها موزیک را برای بودن در بازیشان استفاده میکنند زیاد است . که این کم توجهی با حضور آهنگساز معروف آقای Gustavo Santaolalla به عنوان آهنگساز The Last of Us از این بازی بعید است . برای آن دسته کسانیکه با کارهای ایشان آشنایی ندارند ، باید بگوییم که ایشان آهنگساز Brokeback Mountain و Babel بوده ، دو فیلمی که برای او جایزه اسکار را به ارمغان آوردند . به عبارت ساده تر ، او فرد بدی برای آهنگسازی The Last of Us نیست.

10.با تمام این ویژگی های فوق العاده ، شرم آور است که به همین زودی ها برای The Last of Us منتظر بمانیم . قطعا بازی تا پایان 2012 منتشر نمیشود و شاید حتی تا سال 2013 نیز منتشر نشود. گیمرهایی که تا هنگام انتشار بازی صبور نباشند گیمر نیستند ، بنابراین من مطمئن هستم که میتوانیم از فضیلت خاص در این انتظار طولانی بهره ببریم.

منبع اصلی:http://gamingbolt.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 389
  • بازدید ماه : 1,021
  • بازدید سال : 6,772
  • بازدید کلی : 139,965